2017. május 22., hétfő

Micsoda nap

Ma kaptam egy e-mailt hogy ha szeretnék, akkor már tudok rendelni gynatrent (gynevac helyettesítőjét) potom 20 ezer ft/csomag áron. Nem mondom hogy nem csillant fel a szemem, mikor a szünetben olvastam a levelet. Már végigpörgettem az agyamon hogy hogy adom be G-nek az újabb 50-60 ezer ft-os kiadást, azon is kattogtam hogy kivel fogom felírattatni és bele fog-e férni így lombik előtt.
Persze mikor hazaértem megváltozott a véleményem, mert tudatosult bennem hogy produkáltam egy újabb 24 napos ciklust, ugyanis megjött.
Sáállááállááááá,indulááááás van :))))
Szóval be is kaptam az első szem Marvelont, hétfői kezdettel.
Az intézetet úgy kb. 28 percig próbáltam folyamatosan hivogatni, mind a 3 telefonszámon amit ismerek. Vagy foglalt volt, vagy ki sem csengett, volt hogy kinyomtak. Aztán egyszercsak beleszólt egy hang, hogy tartsam :D pont a finishben, k**va jó.....
csilingelő dallam 4 percig. Nagyon türelmes és illedelmes voltam mikor ismét beleszóltak.
Szóval jövőhéten konzi :) csütörtök lesz az én napom, remélem csupa jó hírekkel jövök majd. Már nagyon várom. Ha lennének szárnyaim, akkor már rég a fellegekben járnék.

3 megjegyzés:

  1. Juhúúú!!! :))) Mikor mész jövőhéten? Siag

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. juhúúú bezony :) jövőhét csütörtök lesz a nagy nap <3

      Törlés
  2. Jajj, most nézem, h a bejegyzésben is írtad a csütörtököt. :P Egy kicsikét vak vagyok! 1 hét hamar eltelik! :)

    VálaszTörlés