2017. január 30., hétfő

NK funkció...

Ma már kicsit morcos voltam hogy miért nem küldik az NK eredményemet, hisz lassan letelik az 5 munkanap...hívtam is őket de nem vették fel, 3 perc múlva jött is a lelet (mintha tudták volna hogy miért kerestem őket)

Szóval a helyzet siralmasabb mint volt
Nem értek ehhez az egész immunológia tudományághoz, de valószínű este rácuppanok a netre.
A számított NK funkcióm + lett, ilyet másnál nem is nagyon láttam. Gondolom ez nem jelent semmi jót... illetve az alatta levő lymfocyta szám meg -, valaki mesélje el hogy ez mit jelent. Azon kívül hogy teherbeesési gondokat.
Fogalmam sincs hogy hogyan tovább.G még nem ért haza, csak sms-t írtam neki hogy nem lett fényes az eredményem.
Mondták a csajszik, hogy irány a G1 intézet és Smoflipid kezelést irassak ki. De vajon belefér ez még Fet előtt? Akarom én ezt az egészet most megint? Nem tudom mi a jó döntés.
Sz doki pénzlehúzásnak tartja ezt az egészet, mástól is hallottam már, hogy ez egy kicsit hókuszpókusz, mert minden második embernek emelkedett az NK-ja. Na erre varrjunk gombot. De akkor miért pont én nem vagyok még mindig terhes? Valami oka csak van, nemde?



20 megjegyzés:

  1. Szia! Zugolvasód vagyok, és sajnos én is NK problémákkal küzdök. Nekem először 30 % NK sejt arányt mértek, 258 %-os funkcióval. Aztán a funkció rendeződött, de sajnos az NK arány magas maradt (24, 20,5 %). Én 3* kaptam előkészítésképpen lipidet, sajnos azóta sem sikerült a baba, de nekem az életkorom miatt is kicsit nehézkesebb. + hasimotos vagyok. Látom, hogy neked is elég magas nem csak a funkció, de az NK arányod is magas 14,5 ennek a teherbeeséshez 12 alatt kellene lenni, optimális esetben olyan 8 körül. Szerintem mindenképpen adass be lipidet, a G1-ben nagyon hamar elintéznek mindent és hátha ez lesz a siker kulcsa a fethez.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De örülök hogy írtál :) köszönöm a jó tanácsokat. Pont azon kattogott ma az agyam, hogy vajon van kishazánkban olyan sorstárs, aki többször is elvégeztette ezt a vizsgálatot lipid kezelés után is. Vajon lesz hatása? Ez azért ad némi erőt, hogy látom nálad levitte az értékeket. Nyilván még nem tökéletes, de mindenképp javulás és rendeződni látszik. Mindenképp elindítom ezt a G1 intézetes vonalat, csak várom lelkesen a dokim e-mailjét, hogy bólint-e rá. Neked pedig kitartás és húzzatok bele :)

      Törlés
    2. Köszönöm, remélem, hogy neked is sikerül :-). Egyébként én nem tudom, hogy mennyit csökkent a lipiddel, ezek az értékek magas EPA és DHA tartalmú omega3 szedésétől ment le, lipid után nem csináltattam vérképet, de biztos, hogy rendezi. (A lipid is omega3 tartalmú szer) Ha beadatod a lipidet annak olyan 6-7 hét a hatóideje!!! Én már előkészítésképpen nem adatok be, megújítottam az engedélyem, így ha pozitívat tesztelnék akkor rohanok beadatni. A TLC-n ment egy film a címe az "First Heartbeat", ott is a lipid segített :-)! Én nagyon szorítok, hogy sikerüljön és FET előtt szerintem mindenképpen adasd be!!!

      Törlés
    3. Azt meg tudnád mondani hogy mennyi Omega 3-at szedtél és mennyi ideig? Hány nappal a beültetés előtt érdemes beadatni a lipidet? Remélem legközelebb sikerrel jársz :) drukkolok nagyon. Mikor is mentek?
      A filmet sajnos nem találtam meg a neten, de majd szétnézek még, minden sikersztori jól jön.

      Törlés
    4. Sziasztok! örülök, hogy Rátok bukkantam...bajban vagyok a leletemmel, nem tudom értelmezni...elküldhetem e-mailben valakinek esetleg, hogy segítsen értelmezni?2015-ös a lelet, rögtön a lombik előtt volt. Akkor kémiai terhesség elindult, de megállt, gyanakodtam erre az NK dologra, de a doki ránézés nélkül azt mondta, hogy jók az értékek. MA jött el a pillanat, hogy megkérdezzem, tényleg jó? szerintem nem. Nagyon köszönöm!!!

      Törlés
    5. Szia! Ha elküldöd erre a címre, megpróbálom értelmezni neked: acelgirl@gmail.com

      Törlés
  2. Sziasztok! Én is ebben a cipőben járok, csak az én ereményem még rosszabb 32,3 NK Lymphocita%. 20 alatt csinálnak lombikot. Minket is a G1 intézetbe küldtek, hogy nem-e vagyunk "összeférhetetlenek"? 5 hét múlva lesz eredmény. Nektek már volt a lipid kezelés?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nem túl jó eredmény :( igen, volt már lipid kezelésem, de nem segített sajnos. Kíváncsi vagyok hogy milyen lesz a vizsgálatod eredménye, mi ezt a drágát kihagytuk. Ha rossz a helyzet, ivig is szóba jöhet nálatok

      Törlés
  3. Szia! Köszönöm, hogy írtál. Az ivig az milyen kezelés? Neked megtalálták az okát, hogy miért magasabb? Nekem 4 hónapja, 26% volt, ami szintén magas és azt mondta egy mikrobiológus, hogy szedjek immunerősítő vitamint. Állítólag annak köszönhetően lett ennyire magas....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Agica! Nem mai a bejegyzes, de ugyanebben a cipoben jarok most.. mi lett Veled azota? Eszti

      Törlés
  4. Azt egyébként tudod, hogy mitől alakul ki a magas NK, állítólag nem autóimmun, de akkor mi?

    VálaszTörlés
  5. Gőzöm sincs mitől alakul ki, de van autoimminos ismerősöm akinek szintén 30% körüli. Vannak dokik akik nem hisznek ebben, és szerintük minden 3. embernek magas az NK-ja. Én sem tudom biztosra, hogy ez-e a kudarc oka, más is okozhatja a sorozatos sikertelenséget. Érdekes hogy nálad emelkedett, nekem a Szőnyi doki azt mondta hogy ez az érték nem nagyon változik, még a smoflipiddel sem, hanem a blokkolás fog hozzá idomulni. Az Ivig-re keress rá a neten, nekem az már túl veszélyesnek tűnik és nem olcsó mulatság, a siker sem garantált. A Smoflipid meg semmi extra,csak zsírok, bajunk nem lesz tőle.

    VálaszTörlés
  6. Az ismerősöd várandós lett 30%-os NK-val? Hány lombikod volt eddig?
    https://www.youtube.com/watch?v=mFCRnA0j9RQ
    Ez érdekes video az NK-ról és a lipid kezelésről.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem sikerült még neki sem :(
      Nekünk 7 beültetés volt eddig 3 stimuból, zéró sikerrel

      Törlés
    2. Sajnálom.. Neked egyátalán nem változott az NK-d? A G1 intézetben azt mondták, hogy dr. Kádár János az egyetlen guruja az NK-nak. Valószínű én is elmegyek hozzá.

      Törlés
    3. nem tudom, hisz elég zsebbenyúlós dologról van szó, egyszer nézték csak, akkor kaptam rá lipidet, utána egyből beültetés volt, de nem sikerült. Szerintem nálunk nem ez a baj :/

      Törlés
  7. Ma olvastam egy cikket, hogy a vér NK-ja és a méh NK-ja teljesen más és valójában a méh NK.ja a mérvadó. Hogy azt nálunk vizsgáják-e azt nem tudom..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, az unk sejtek vagy mik. Tudtommal itthon azt sehol sem lehet megnézettetni, csak külföldön. Ezért sem hisznek a dokik ebben az NK-s dologban, mert nem a méhből nézik.

      Törlés
    2. http://www.robertkorhaz.hu/meddosegi-centrum/sikertelen-terhesseg-kezelese/immunologiai-vizsgalat

      Törlés
    3. http://www.tankonyvtar.hu/hu/tartalom/tamop425/2011_0001_524_Immunologia/ch19s02.html

      Ez is hasznos cikk!

      Törlés