2017. január 10., kedd

Csonka hormonsor

Hétfő reggel pont volt egy lyukas órám és a 3. ciklusnapon jártam, gondoltam csináltatok pár vizsgálatot. Már lassan úgy indulok a centrumlabba, mintha kávézgatni mennék.
Meg is jött ma reggel a kicsit lesújtó eredmény.
Anti tpo tök szuper :) anno 89 volt, szedtem rá szelént 1 évig, lement szépen 5,9-re és úgy látom szelén nélkül is ott maradt szépen. Felmerül a kérdés bennem hogy akkor most van hashimoto vagy nincs? No mindegy is, ennek azért örültem hogy magától így maradt. Persze az L-thyroxint szedem még lelkesen, gondolom az is besegít.

Kedves FSH, ki vagyok akadva miattad.... Hogy a túróba szálltál el ennyire és mitől? Nincs 1 éve hogy teljes hormonsort néztünk 2 stimu után, és akkor FSH : LH = 6,3 : 6,03 volt. Most meg 9 fölé mentél?? Még a lombikok kezdete előtt, mikor kérte a dokim a hormonokat 7,89 voltál. Én ezt nem értem, mitől ugrálsz ennyire? Pechemre AMH most kimaradt, de már nem lepődnék meg azon se, ha a sok hormon hatására kezdene kimerülni a petefészkem.
Az ösztraidolt azért nézettettem, mert eddig mindig csak <72 pmol/l volt a papíromon, konkrét eredmény nem, csak az hogy alacsony. A parádfürdői dokibácsinak szúrt szemet, hogy ez nagyon nem kerek, még azt is mondta hogy posztmenopauzába illik... ezért is kezdtem csepegtetni ezt a gynex cseppet, hátha segít,állítólag ösztrogénszerűséget is tartalmaz. Ezek szerint jól jött, mert 1 hét szedés után végre nekem is fájtak a cickóim (amit többek között az ösztrogén művel)
Mindig mikor beültetés után olvasgattam fórumokat, a lányok sorolték a tüneteiket, hogy így fáj, úgy fáj a mellük. Én meg búslakodtam, hogy plötyi volt, mostanában sosem éreztem már őket. Na de most, az előző ciklusban ezek szerint életre keltek megint :)
Kínomban kértem egy autoimmun panelt is, ha lesz benne * nem is tudom kihez menjek majd. De remélem minden rendben lesz... 1 hét és kiderül.

Egyébként ma voltam futni (idén először), de csak teremben, mert nagyon hideg van kint :(
Jól esett egy kicsit a fejemnek... bolondok háza van a suliban. A kölykök meg vannak kergülve. Tegnap is és ma is betörtek egy üveget verekedés/marháskodás közbe, szinte mindkettő a szemem előtt törént. Folyton van valami balhé, már a hangom is elment, annyit kell velük kiabálni. Még csak kedd van, de már alig várom a hétvégét :)

6 megjegyzés:

  1. Lehet érdemes megnézni a következő hónapban is az FSH, LH-t, én nem hiszek már az ilyen egyszeri eredményekben :) Lehet csak most volt ilyen kiugró, nem?
    A didik szted tuti az ösztrogéntől fájnak? Nekem is szoktak, nem is kicsit, de én eddig úgy tudtam, hogy a progeszteronhiánytól, legutóbb pedig az endokrinológus azt mondta, hogy a pajzsmirigytől :) Ha ennyi mindentől lehet, akkor kész csoda, ha valakinek nem fájnak :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp meg fogom nézni kövi ciklusban is, mert egy eredmény nem eredmény, ezt már jól tudom (mint ahogy egy sör nem sör :D ) szerencsére még ebben a ciklusban sikerült sorszámot kapni a nagyon elfoglalt dokim magánrendelésére, még jó hogy be lehet jutni, ha hetekkel előtte jelentkezek. Majd írok neki egy listát, hogy miket szeretnék tb-re :D
      A pajzsmirigytől is fáj??? :o az durva lenne. Hát nekem mióta lombikozunk szinte sose fáj és pm alulműködésem is van talán, előtte meg olyan érzékeny volt hogy hajjaj, dolgoztak a hormonok. Mikor utánaolvastam, úgy rémlik azt írták hogy a progeszteron és az ösztrogén együttes hatása felel érte, ezért is fáj menszi előtt sokaknak, mert magas a progi szint. Furi ez az ösztrogén is, mert elvileg ugye endóm is van, ami ösztrogén dominanciával jár, közbe nekem meg úgy fest hiányom volt.... és most legyen okos az ember...
      Nektek mikor lesz a következő felvonás?

      Törlés
    2. Talán január végén vagy február elején lesz egy ET, legalábbis most így gondolom, aztán az első uh-ig majd eldöntöm biztosra :)

      Törlés
    3. Az mindjárt itt van:) hipp-hopp elszaladnak a hetek és fel lehet ébreszteni a kis tökmagot.

      Törlés
  2. Ne izgulj az FSH miatt, nekem közel 16 volt a lombik utáni hónapban, aztán eggyel később meg spontán babás lettem. Sajnos elszáll a sok hormontól, érdemes lombik után 3 hónapot várni. De szuper az Anti-Tpo-d! Nekem a szelén nem használt sajnos. A Centrumlabban ugye van ügyfélkártyád és kihasználod a 15%-ot?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 16??? Jesszus, az nagyon durva :o főleg hogy utána sikerült spontán. Azt hiszem nem ettől nem sikerül....
      Amúgy máshol 10-ig tart a referencia tartomány, szóval már megnyugodtam :)
      Természetesen van kedvezménykártyám, de szerintem csak 10% jár utána.

      Törlés