2017. január 25., szerda

Vizsgálódunk

Tegnap eljutottunk a MÁV Kórházba és sikeresen megtörtént az NK ölősejt vizsgálat (+ cellularis immunstatus) potom 30 ezer ft-ért. Kb. 1 órába fájt az egész procedúra,pedig ott voltunk a reggeli M3 dugó ellenére már 7:30-kor. Kicsit bonyolultan intézi a labor fizetős vizsgálatait, mert 5 ember közreműködésével történt meg az egész, ide-oda küldözgettek.
A centrumlabba 1 csajszi veszi fel az adatokat, nála fizetek és ha képes rá, még a vért is leveszi ott helyben :)
Utána uzsgyi át Budára és fel a hegyre. Picit izgultam hogy sikerül-e majd parkolni az új kocsival ( nem régiben vettük egy nagyobb verdát a régi iciri-piciri hikkomatom mellé)
Már-már hiányzott a két ronda kutya a bejáratnál.
Itt is sikeres volt a hadművelet, levették a vért, 3-4 hét mire elkészül a kariotipizálás. Kicsit vicces volt mikor kérdeztem a hölgyet hogy hogyan kapom meg az eredményt, mert eddig G-nek a spermaképéről sosem adtak semmi papírt, sőt a telefonba sem árulhatta el a laboráns az eredményt.... Ezért most direkt megkérdeztem hogy megy ez.
Szóval írnom kellett egy meghatalmazást, amiben hozzájárulok, hogy e-mailben elküldjenek nekem mindenféle vérvételi eredményt. Szuper, igaz? :)
A nap további részét shoppingolással töltöttük, ha már anya-lánya nap, akkor beindult a plázázás ezerrel :D

Ma voltam az itthoni nőgyogyómnál, átköltözött egy sokkal szuperszónikusabb rendelőbe. Itt már bőrfotelok is vannak :) és közelebb van hozzánk.
18:50-re volt időpontom, elég hamar bejutottam. Korrekt volt nagyon a doki, szerintem csak kamillázott hogy már mennyire kiműveltem magam a szakterületén.
Levette a rákszűrést, beszélgettünk erről-arról, meséltem az NK-ról, ő is kicsit hókusz-pókusznak tartja és pénzlehúzásnak. De mondta hogy ha már tényleg csak ez maradt ki, természetes hogy megcsináltatom. Aztán azt is javasolta (miután megtudta hogy G 33 éves) hogy szüneteltessük a programot... látja, nagyon céltudatos vagyok, de pihenjünk kicsit.
Mentettem magam, hogy a Visanne kúra alatt 7 hónapot pihentem, meg most is lazábban veszem a következő kanyart. Azért ledöbbentette hogy hogy volt nekem 6 beültetésem ilyen rövid idő alatt. Azt is kérdeztemm, nem-e lehet hogy pl. candidám van és amiatt nem sikerül :)
mosolygott, mert előttem ment ki egy kismama, azt mondta előbb kijött rajta minthogy pozitív lett a terhességi tesztje. Meg amúgy a citológia úgy is kimutatja, de eddig nem volt ilyen gondom sem.
A lényeg a lényeg, holnap meló után be kell ugranom hozzá a kórházba és akkor majd kiírja nekem a sok beutalót, mindenféle vv-re.
Ez van :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése