2017. január 19., csütörtök

LH teszt

Miután mostanság hagytam abba a Visannet, gondoltam jó lenne tudni, visszaállt-e a ciklusom az eredeti 14+13 naposra, hisz a tüszőrepedést ha volt is, mostanság mindig Ovitrelle okozta.

Ezért berendeltem nemrégiben az egyik webshopról olcsó LH teszteket (15-ös érzékenységűt), aminek  meg is lett az eredménye...

Gondoltam elszórakoztatom magam itthon, már-már hiányzott a sok hőmérőzés, ovu tesztelés :) 
Hát ez a 80 ft-os vacak annyit is ér.... már kezdtem azt hinni hogy ez egy anovulációs ciklus (magas fsh...), ma a 13. cn-en vagyok és épp hogy látszódott a második csík este 5-kor. Na dühösen elmentem a rossmannba  zárás előtt 10 perccel és vettem 5 db-os facellét, 25-ös érzékenységűt (ma még akciós is volt: 1849 Ft)

Mikor hazaértem rohantam is pisilni, mert már nagyon de nagyon kellett, és pozi is lett a javából. Bárcsak már a hcg tesztem lenne ilyen erős :)
Nem értem miért árulnak ilyen szemetet a neten... várhattam volna még jó sokáig hogy erősebb legyen a tesztcsík a kontrollcsíknál.
Szóval nagyon úgy fest hogy a Gynex csepp megtette a hatását és visszaállította a lerövidült ciklusomat a normális hosszúságára :) legalábbis a follikuláris fázisom már nagyon szuper lesz így.

5 megjegyzés:

  1. Hú mikor csak a képet láttam már azt hittem lehet gratulálni DE AMI KÉSIK NEM MÚLIK ☺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háhá :D jó is lenne ha ez hcg teszt lenne. De eljön majd annak is az ideje :)

      Törlés
  2. Huh, de idegesített mikor régebben én is minden hónapban csináltam ilyen lh teszteket...:) sosem tudtam jól megállapítani, mikor van a peteérés, ha már 2 korty vízzel többet ittam, mint előző nap, nem lehet eligazodni, hogy melyik erősebb:) mindenesetre azért az jó hír, hogy visszaállt a rend!(pinkm.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, de szép idők voltak azok...mikor még minden hónapban reménykedett az ember, hogy na most sikerülni fog, pozi lesz az a teszt. Vezettük a görbét, és ott volt a levegőben, hogy jövő ilyenkorra már boldog anyukák leszünk. De hát ezt dobta a gép :/ nekem meg mindig iszonyat halványak voltak ezek az LH tesztek, de szerintem csak azért mert ócó kínait vettem :) a zsebbenyúlós bezzeg intenzíven mutatja. Remélem már nem kell sokáig szórakozni ezzel. Jövő hónapba már hcg teszten szeretnék látni ilyen erős csíkokat.

      Törlés