2017. január 7., szombat

Helyzetjelentés

Már lassan egy hónapja szedem a Ginepp cseppet, de  nem észlelek semmi változást, várom hogy elfogyjon az üvegcse tartalma és végre jöhessen a brutális probiotikum bevitel.
Közben a neten megrendeltem az un. Gynex cseppet is, úgy látszik én cseppekben utazom :)
sajnos nem tudtam rögtön a ciklus elején elkezdeni ezt a hókusz-pókusznak tűnő étrend kiegészítőt. Pár napja olvastam róla sok-sok panaszt, hogy kitolja a ciklust. Nos, jelentem, nekem is kitolta :) és ennek nagyon örülök, mert végre ma 28. napra megjött. Így progeszteron pótlás nélkül produkáltam egy normális 27 napos ciklust (a lombikok óta ezek a 23,24 körüliek nekem elég aggasztóak voltak) Egyébként 3 hétig kell cseppenteni, utána 1 hét szünet,szóval most 2 napja pihi van. Grapefrutimag cseppet is nyomattam mellé, jól jön egy kis immunerősítés.
Újévi fogadalomként beizzítottam a gyógyszeres ládikámat is, pedig a hátam közepére sem kívántam a kis zörgő dobozka tartalmát. Most egyenlőre amit belepakolgattam 2x3000 D vitamin, 2 szem Omega3, B komplex, folát, plusz kallódott még itthon egy levél femibion.
Egyébként G-nek is keményen nyomatnia kell a vitamint, most megint próbálkozunk, hátha segít.Olvastam egy bejegyzést gyúrós vitaminokról, hogy csodákat tesznek, hát megrendeltünk egy Animal pakk névre hallgatót. Tény, hogy ezerszer brutálisabb, mint a Profertil és társai. 11 szem tabletta van benne.

 A hatását már most látom, mert a héten volt a férjecském véradáson és a hemoglobin szintje majdnem a max. ref. határon volt. Lehet nekem is inkább az ő bogyóit kellene szednem. Engem legutóbb elküldtek a véradásról, olyan alacsony volt minden értékem...
Hétfőn bejelentkezek rákszűrésre is,lehet kisírok a dokitól még ezt-azt :)  plusz azt hiszem ideje letudnom az Nk vizsgálatot is. Úgy fest hogy már 2 hete egy köhincsélésem sem volt, ha minden így marad, akkor érdemes ezen is túllenni. Még az autoimmun panelokkal szemezgetek, de gondolom azt se tudja a háziorvos kiírni.Ha G meg tudja megint milyen pénztárcanyitogató ötleteim vannak, lehet elküld melegebb éghajlatra :D


2 megjegyzés:

  1. Nem semmi micsoda lendülettel így 2017-ben kívánom ,hogy sikerüljön végre a baba!!☺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Igen, a kitartásom és a lendületem változatlan, de a beültetést még halogatom picit :) idén reméljük gazdagodok már én is egy igazi pozi teszttel.

      Törlés