2016. február 1., hétfő

Vérvételi eredmények: hormon, folsav, tsh, anti-tpo

Szombaton új ciklust kezdtem, szerencsére kezd visszaállni a szervezetem, az előző 23 napos után most 27. napra jött meg. Gondolom az aviva megtette hatását. Így nem volt kérdés, hétfőn irány a 3. napi vv.
Trükkös kedvembe voltam, mivel a drága nődokim nem tudott kiírni minden vizsgálatot tb-re, így úgy döntöttem hogy a fizetős vizsgálataimat egybekötöm a hormonsoros vv-kel, így elkerülöm az órák hosszat tartó sorban állást is.
Reggel 7-kor már a kórházban ücsörögtünk G-vel, hisz neki is beígértem egy tesztoszteron prolaktin ismétlést.
A centrumlabos hölgy szokás szerint morcos hangulatban fogadott minket, 20 perc várakozás és 3 kopogtatás után G úgy döntött beveti magát és mogorván odaszólt neki hogy jó lenne ha foglalkozna velünk mert fizető vendégek vagyunk és nem szeretnénk elkésni a melóból.
Nagy ímmel-ámmal, de behívott minket a kis irodájába és a kezünkbe nyomta a matricát. G-nek ott helyben levették a vért, de én elsuhantam a kórház másik szárnyába kezemben a számlával és a 3. napi tb-s hormonsorommal. Átverekedtem magam a cirka 100 vérvételre várakozó emberen és soron kívül bementem. Van egy új nővér, egy tejfölös szájú kölyök, vagy 5 percig tapogatta az alkaromat, mire talált végre egy vénát rajta. Folyton az órámat néztem, már 7:35 volt, az járt a fejemben, hogy fogok beérni csengetésre. Szerencsére közel volt a suli, így épp hogy beestem háromnegyed nyolckor.
Az eredmények megjöttek:
G-nek a tesztoszteron nem emeledett, sőt hangyányit csökkent is (13,6), nem tudom van-e értelme tovább méhpempőzni. A prolaktinjára megint *-ot kapott, de már jóval alacsonyabb mint a múltkor (297). Nem tudom mit tegyünk, egyenlőre pihi,várunk márciusig.
Az én eredményeim fantasztikusak lettek,mondhatni tankönyvi

Egyedül a folsav lett magas, amire számítottam, hisz tudjuk hogy ott kering a szervezetembe az MTHFR heterozigótaságom miatt, de azt hittem brutál magas lesz. Szóval nem vészes a helyzet.
Az anti tpon elcsodálkoztam, ugyanis 1 évvel ezelőtt még jócskán 90 körül mozgott. Úgy látszik a szelén dolgozik bennem rendesen és helyreteszi a dolgaimat.
Az FSH:LH arányom gyönyörű, 1:1 nem is reméltem :)
szóval most nagy a boldogság, van egy olyan érzésem hogy ezt az avivának is köszönhetem.
Kíváncsi vagyok a többi eredményem mit mutat majd.

A fizetős vizsgálat laktóz intolerancia volt, 2 hét mire elkészül....
türelmesen kivárjuk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése