2016. február 19., péntek

Egy jól indult nap

Ma van a névnapom :)
Reggel 7-re mentem a háziorvosomhoz az utolsó hormonsoros beutalómmal.
Boldogan vittem neki a gasztroenterológustól frissen beszerzett papírt, mi szerint valóban laktózérzékeny vagyok, és a lelet szerint is súlyosan fogyatékos :D
G szerint ezt mondjuk eddig is tudtuk, szóval nem mondott újdonságot a doki. Gyépés vagyok, nincs mit tenni :D
Szóval a kedves doktornéni a két lelet alapján adott nekem egy papírt arról hogy jogosult vagyok adóvisszatérítésre, és mivel születésemtől áll fenn ez az állapot, így még 5 évre visszamenőleg is kérhetek önrevíziót. Ez most hihetetlenül jól fog jönni, hisz lassan közeleg a következő lombik,ami fizetős lesz. Így van hova tenni ezt a pénz.
A kedvenc körzeti nővérem vette le a vért. Imádom, nagyon aranyos csajszi, de sose találja el a vénámat. Most is forgatta bennem a tűt, mert megint mellédöfött.
Nézettettem D vitamint is, ami meglepően jól sikerült, 90 nmol/L lett. Igaz napi 2000-4000 NE-t szedek,mikor mennyit kapok be. Így február közepén kevesebbre számítottam.
A hormonsorom elmegy, a progi kicsit alacsony lett, 41 nmol/L. A többi értéknél gőzöm sincs mit kellene nézni.
Csináltattam még teljes vérképet is,csak 1  * -om lett, az eozinofil %-os értéke,de az is csak picivel.Szóval a kutyát sem érdekli. A cukrom, vörösvérsejt, hemoglobin jó és az a lényeg :)
Már nincs 3 hét és megyünk konzira, alig váááááááááááááááááároooooooom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése