2016. február 15., hétfő

Jönnek a leletek: hormon, laktóz

Nagyon zűrös volt a múlthetem, ezért nem volt időm írni.
Szerdán pozi lett a méregdrága ovu tesztem, így csütörtökön napközbe sikerült ellógnom a melóból 13. napi vérvételre.


Valószínű lecsúsztam az LH csúcsról, mert a vv igencsak csúfosan sikerült. az LH már elkezdett csökkenni, a progi meg növekedésnek indult. Lehetetlen ezt jól időzíteni, meg még érjen is rá az ember...

a lényeg viszont, hogy aznap megjött a laktózintolerancia eredményem is, nem mondom hogy meglepődtem, mert számítottam rá hogy lesz valami. A leleten az áll, hogy LCT 13910 C/T polimorfizmus vizsgálata: CC genotípus. Ami sok utánaolvasás után azt jelenti, hogy mindkét szülőmtől C-t örököltem fogantatásom pillanatában, így hiányzik / kevesebb enzim van a szervezetemben, ami képes lenne lebontani a laktózt. Gyerekkoromban a sajton és túrón kívül egyáltalán nem ettem tejterméket, valahogy rá se bírtam nézni a natúr joghurtra, a mai napig nem ittam még magában tejet. Valahol sejtettem hogy ez lesz, főleg hogy az anyukám allergiás mindenféle tejtermékre.
Sajnos az elmúlt pár évben rákattantam a tejeskávéra, joghurtokra, de valahogy a komfort érzetem nem volt az igazi. Pár hónapja figyelem magam, mit eszek és hogy viselkedik a gyomrom. Bizony volt, hogy hánytam egy jó kis joghurtos saláta után. A pocim meg folyton morog, görcsöl és puffad.
Tehát kiderült, gőzöm sincs van-e köze a sikertelen lombikokhoz. Mindenesetre biztos nem tett jót, hogy a beültetés után túrót sajttal és tejföllel ettem. madártejet iszogattam nasi gyanánt.
Innentől teljes tilalom van, nem lesz egyszerű megállni, de kénytelen leszek a siker érdekében.

Ma sikerült levadásznom az itthoni nődokimat, megjöttek a nemibetegséges és bacis vizsgálatok (mycoplasma, ureaplasna, chlamydia, neisseria) szerencsére mindegyik negatív, ja és ingyen volt, hála a narancssárga matricának <3
Megjött még egy eredményem ma délután, mégpedig az AMH. Sose kérte korábban senki, de önszorgalomból megcsináltattam, hát nagyon úgy fest hogy 32 éves létemre elég szupi szuper eredményem lett, méghozzá 4,17

Szóval így teltek a napok :)
a héten megyek körmöshöz, háziorvoshoz (EKG,beutaló, vv , pm bogyót feliratni) 23. napi vv-re.... lesz program bőven, minden napra jut lassan valami.
Ja és a lényeget nem is írtam. Délután csörgött a telefon, Sz doki volt az, érdeklődött hogy megyünk-e a márciusi tb-s lombikra. Lapítottam mint sz*r a fűben :D nem mertem elmondani hogy bocsi, de lecseréltünk mert... .....így nyuszi voltam és csak tereltem hogy nem megyünk,köszönjük.
Azt hittem hogy átdobják a kartonomat a másik dokihoz, de ezek szerint nem így működik.
Na majd márciusban kiderül :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése