2016. február 24., szerda

Influenza

Három napja nagyon vacakul vagyok, egyszerűen nem akar lemenni a lázam. Tuti a névnapi puszilgatásoknak iszom most meg a levét. Én kis naív azt hittem könnyen kilábalok belőle és holnap már úgy terveztem megyek dolgozni, de nagyon úgy fest ebből már csak jövőhéten lesz meló.
G nagyon cuki, főz, betakargat, megcsinál nekem mindent. Tegnap még kádazott is, mert 39,5-re felugrott a lázam. Szóval most ilyen hőgörbét vezetek :) 
Természetesen megjött, az előző ciklusom 24 napos lett, egyre inkább lerövidül, bárcsak tudnám mi az oka. Mondjuk nem bánom, mert hipp hopp elszalad egy ciklus és nem kell sokat várni a lombikkal. Ha legközelebb megjön, remélem akkor már kezdjük a szurikat, és azt is hogy az influenza nem lesz rossz hatással a petesejtjeimre. Ezt majd K dokitól el ne felejtsem megkérdezni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése