2015. december 2., szerda

Túl lehet adagolni a progeszteront?

Ma elemezgettük anyával a progipótlókat...
Kétfélét szedek, egyszer Duphastont 3x1-et (10 mg)
valamint Prolutex szurit, napi 1x (25 mg)
Na már most ha ezt szummázom, akkor ez csak 55 mg-nyi progeszteron pótlás naponta.
Feltételezem ilyenkor a szervezetem magától nem termel semmit.

Ehhez képest a nyári stimus ciklusomba napi 3x2 Utrogestant toltam (100 mg), ami összesen 600 mg-ot tesz ki naponta, és így is beülti után 5 nappal barnázni kezdtem. Nem igazán értem, elképzelhető hogy nem tud felszívódni a hüvelykúp?  Vagy mástól volt a barnázás?

Na most a biztonság kedvéért tutira megyek. Felfedeztem itthon még egy doboz bontatlan utrót, szóval most bevetem azt is :) ha már lúd, legyen kövér.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése