2015. december 13., vasárnap

Megjött a Miku

Ma nagyon rosszul indult a napom. Már az nem tetszett, hogy szombat van és dolgozni kell menni.
Hajnalban kipattant a szemem, éreztem hogy megjött a Mikulás, de most már ténylegesen. Igazából örültem  neki, mert el kell engednem a két kis picúrt.
Jeles nap volt a mai,G most fogja először megkóstolni a méhpempőt :) tegnap kihozta a futár és már alig vártam hogy tesztelés alá vegyük. Én ma "sajnos" kihagyom, hisz menszi alatt nem ajánlott fogyasztani. Szóval alig vártam hogy a férjecském a 40 perces trónolása után a nyelve alá helyezze ezt a fincsi kis elixírt. Már majdnem elkéstem a melóból, mikor végre G lenyelte a pempőt. Háááááááááááááááát, az arcából és a hangokból ítélve, nem vagyok benne biztos, hogy én ezt szedni akarom :D inkább a szurikat választom :)
Sikeresen össze is vesztünk , úgy hogy morcosan távoztam a munkahelyemre...

Napközben megtörtént a békéltető sms, gondoltam meglepem a szerelmemet egy fincsi vacsival, cserébe ezt kaptam az én lovagomtól <3



Este kibuszoztunk a kedvenc kajáldánkba, ettünk fincsi hamburgert, ittam VBK-t ( amit kb. 12 éve fogyasztottam utoljára) majd elsétáltunk a karácsonyi vásárba. Szuper forralt borban gazdag este volt, a végén megkoronázva egy romantikus esti sétával. Azt hiszem erre most nagy szükségem volt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése