2015. december 7., hétfő

Még mindig ET+7

Nem bírtam a kis popómon megülni :)
hazaszaladtam dél körül beadni a szurit, mert volt 2 lyukasom.
Nem igazán akarok a suliba szurizni, elég macerás dolog, no meg nem hiányzik hogy lebukjak.

Szóval nem bírtam ellenállni a nagy kupac tesztnek és irtóra kellett pisilni is.
Gondoltam letesztelem az egyik kazettásat is, még a múltkori FET-ből maradt meg.
Nos, íme az eredmény:


Nem tudom hogy ezt vehetem-e extra halvány reménysugárnak, vagy inkább valami elmosódott száradási csíknak. Sikerült kivakuznom a világot is :D
Este csináltam még egy tesztet, ami a legérzékenyebb csúcsszuper kategória (6 nappal a nem várt előtt képes kimutatni)
Na erről a 6 napról annyit, hogy ez az én esetembe a beülti másnapja lenne, ET+1. Szóval belelóg a bilibe a kezük a PR-osoknak.
Ez a méregdrága teszt full negatív lett.
Szóval most várunk :)
holnap reggel folytatás...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése