2015. december 1., kedd

A beültetés

Reggel kicsit  a szokottnál később indultunk el, mert két helyen is baleset volt a 3-ason, ezért gondoltam összekötjük a kellemest a hasznossal. A körgyűrűn mentünk és útba ejtettük a Budaörsi Bevásárlóközpontot. Délig anya-lánya shoppingolás volt, aztán irány fel a hegyre.
Még a kocsiba gyorsan beadtam az aznapi Prolutex szurimat és irány a bogyókáimért :)
A recepción kiperkáltuk a 150 ezer ft-ot, mert ez egy akciós csomag volt, de nem a Cyber Monday miatt volt ilyen olcsó.
Nem kellett sokat várni, már mehettem is Sz dokihoz. Azt hittem lefordulok a székről, mikor mondta hogy lett 5 embriónk. Micsodaaaa???? Öt???? De hát szombaton csak négyen voltak.
Most nem volt ultrahang, a műtőre tartogatta. Megkérdezte hogy vagyok, és majd a petefészkeimtől teszi függővé hogy 1 vagy 2.
Átsuhantunk a másik épületbe anyával, de azért közben szokás szerint lefotóztam a kartonomat.

A helyzet a következő:

Mindenki azt mondta, hogy a második stimu sokkal jobb lesz, hisz tudjuk hogy reagál a szervezetem. Ehhez képest igen csak el lett cseszve az elsőhöz képest. Nem tudom miért kell változtatni a gyógyszer adagon, ha valami tökéletes. Szóval 9 petesejtből 2 totál éretlen volt (GV) gondolom még nem nőttem meg akkorára amekkorára kellett volna. Az MI besorolásra nem jöttem még rá hogy mi lehet. A lényeg hogy 4 olyan embrió lett, ami normálisnak tűnik, mind morfológiailag, mind az osztódást tekintve. Ebből 2-en voltak a  beültetés napján akik elérték a blasztociszta állapotot, őket kaptam vissza. A többiek lustulnak még :) Ma kell telefonálni, hogy lehet-e egyáltalán őket fagyasztani.
A beültetés nyugisan zajlott, megint rengetegen voltak. A méhnyálkahártyám 12 mm, ami egyenesen szuper vastag. Remélem megkapaszkodnak odabent a picikék.
A doki csak annyit kért, hogy igyak sokat, egyek sok fehérjét és szedjem a magnéziumot is.
Nem fogok felmenni vv-re, max itthon :) tesztelni viszont tuti fogok.
Izgis hét következik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése