2015. december 7., hétfő

ET+7

Pont ma egy hete kaptam vissza a picurkáimat. Hosszú 7 napon vagyunk túl. A drágáimmal voltam bent dolgozni, lépcsőztem orrba-szájba.... Hétvégén elmentünk az Árkádba a kedves szüleimmel, karácsonyi bevásárlásra. Utóbbi cseppet megviselt, a sok boltból ki-be rohangálás, tömegnyomor a négyzeten. A hasam enyhén görcsölgetett, nem tudtam örüljek mert épp most fúrják be magukat a kis drágáim, vagy ez már a közelgő menszit jelöli.
A hétvégén sajnos kijött egy pattanás is a homlokomon, szóval rossz ómen, sőt még a hőm is csökkent 2 tizedet (igaz idegen helyen, kölcsön lázmérővel)
Szóval reggel jött a figyelmeztető email, hogy menstruációm közeledik, holnap van a nem várt napja. Tegnap teszteltem, hómező, ma reggel csináltam kettőt is, mintha az egyiken lenne valami, de inkább könyveljük el hófehérnek. Ennél bizony már voltak sokkal erősebb tesztjeim is és akkor se volt hcg :)
szóval türelmesen várok, hátha elkerül minket Vérnéni és becsíkosodik az a teszt holnapra.
Mindenesetre jól jel, hogy az 1. stimulációm után ilyenkor már jócskán barna trutyi folyt belőlem,most meg makulátlan a tisztasági. Menszinek nyoma sincs

http://www.ciklus.hu/images/diagramok/559d6c9c0ddabb2dc13d03eba66fca88_151112_151207_1449446400_.png

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése