2017. április 28., péntek

Egy őrült hét után

Végül nem mentem el vérvételre, sőt még tesztelni se teszteltem, azt hiszem éreztem hogy ez a hajó elment. Jól jött volna egy kis sikerélmény, de utána meg azon kattogtam volna hogy egészséges lesz-e a kis BéCécském, szóval így kellett lennie.

Még a hét elején megcsípett valami gonosz repülő lény a kertben, azt hiszem kiharapott egy darabot a karomból. Valószínű darázs lehetett, mert nem követett el utána harakirit, a kezem viszont úgy néz ki mint a michelin gumiemberkéjé, csak még vörös színekben is pompázik.
Remélem el fog múlni jövőhétre, mert beszereztem egy kis Bükfürdői termálkristály fürdősót amit már nagyon szeretnék kipróbálni. Csinálok egy kis balneo gyógyfürdőt a kádban, ártani biztos nem árt majd, csak múljon el a menszi.
Örülök hogy vége ennek a szörnyű hétnek, még jövőhéten lesz egy nagy roham. Rengeteg magántanítványom van most és mindenki be van tojva a közelgő érettségitől. Hihetetlen, de van hogy 2-4 órát is matekozni akarnak egy huzamba. Hát meló után leszívják az agyamat rendesen.
Ahh, a melóról jut eszembe, ma mi történt a suliban :))))
Az egyik kislány meséli rémült fejjel, hogy az osztálytársa épp ment volna pisilni a lány wc-be, amikor benyitott és egy kilencedikes gerlepárba futott, akik éppen orálisan közösültek :D
Hová fajul a világ?

Más újság nem történt.
Elkezdtem a LifeTilt fenékformáló programját, állítólag ez is sokaknak segített a babásodásban. Persze lehet csak a formás popó csigázta fel a férfiakat és hozta meg a sikert sokaknak, nem tudom :)

1 megjegyzés:

  1. Lifetilt... üdv a klubban! :)
    Ami meg a suliba történt no comment... :D

    VálaszTörlés