2017. április 10., hétfő

A nyolcadik

A hétvége a szokásos pörgéssel, tavaszi takarítással telt. Tegnap sikeresen lefutottuk G-vel az első félmaratonunkat, nagyon élveztem, fantasztikus élmény volt átfutni a Duna felett, az emberek csüngtek-lógtak a Szabadság-hídon és ezerrel szurkoltak nekünk :)))
Közben pénteken Csigusz tanácsára megrendeltem egy-két hipersuper antioxidánst és csodabogyót az IHerb-ről. Ma jött egy kedves levél a vámosoktól..... hát nagyon csúnyán megvágtak :/
csak a DHL-es szolgáltatási díj 5 999 Ft plusz erre jön rá az általam megrendelt motyók árának 27%-a... inkább hagyjuk a végösszeget, G-nek meg se merem mondani.
Az egyetlen pozitívum, hogy már holnap hozza is a futár, szóval gyorsabban ideért az USA-ból, mint itthon bármelyik rendelés. Így holnap este már el is kezdheti a qúrát :)

Ma reggel mentünk az intézetbe. Jól esett a 4:20-as kelés a tegnapi futás után, ráadásul csatatér volt a konyhában, hajmosás, szárítás... csodálom hogy mindennel végeztem. Odafelé az M3-on kifogtunk egy balesetet, (visszafelé meg egy dugót) de sikerült 7 óra előtt felérnünk és másodikként belépni az ajtón. Változtak a dolgok, mert már 7:15-kor engednek csak be (szét fagytam az alatt a 25 perc alatt, a délutáni 20 fokra öltöztem :D )
Mázlim volt, mert hipp-hopp már mehettem is elsők között a dokihoz, úgy látszik érdemes 6 hétre előre időpontot kérni és megtippelni a menstruációt, így neccesen, de visszaértem a melóba órakezdésre.
Az ultrahang szerint jobb oldalon növöget egy 16 mm-es tüsző, 7,5 mm a nyh. Úgy döntöttünk kiperkáljuk a 150 ezret, ha nem ébredne fel a kis 3BC blasztocskánk, akkor csak 12 000 ft-ot kell kifizetni, ami az UH díja.
Most nem voltam olyan bűbájos, mint szoktam,  valahogy kezd elegem lenni ebből a sok sikertelenségből, a lenyúlásokból.
Tudom, nem szabad előre sikertelennek elkönyvelni ezt a FET-et, de most ki kellett faggatnom a doktor urat a hogyan továbbról.
Nem sikerül:
1 ciklus kimarad és utána fogalmazásgátlással átvészelek pár hetet és jöhet a stimu (doki megkérdezte hogy júliust vagy augusztust akarok.... mimimimimicsoda? Áprilist írunk, majdnem sírtam odabent. Szóval jó lesz az júniusnak is)
Gondoltam megkérdezem mit szólna egy méhnyálkahártya biopsziához. Megint csak azt hajtogatta, hogy az nem segít, fáj és több kárt okoz mint hasznot....de ha akarom megcsinálja, de csak pénzkidobás.... Miért érzem úgy, hogy csak én akarom kettőnk közül hogy sikerüljön?
Elmeséltem milyen pocsék lett a spermaképünk (a láz miatt) és megint jött a Profertil...már nagyon unalmas, hogy mindig csak ezt hajtogatja. Ilyenkor már inkább csak bólintok, hogy igen doki, szedi, de nem segít.
 A PICSI-t már meg se mertem kérdezni.
És a törvény nem engedi, hogy a friss stimu mellé visszaadjanak egy fagyasztottat is....
A lényeg hogy kedden repesztek, szombattól utrózok (remélem van még itthon, mert most receptet sem kaptam) aztán ahogy számoltam, kedden beültetés, ha egyáltalán tudnak életet lehellni az egy szem kis tökmagunkba.


10 megjegyzés:

  1. Én nagyon szívesen felajánlom a megmaradt utrogestanomat...majdnem 3 egész dobozom van még itthon.
    Annababo

    VálaszTörlés
  2. En is szivesen kuldok utrot raadasul nekem darabja 200mg os, nem szaz. Akkor a juliusi lombikhoz mar az elkezdett vitaminok hatassal is lesznek. Junius ebbol a szempontbol meg korai lenne.... Bocsi hogy nem szoltam. Ez a hulye vamolas. Otthon nagyon alacsony az ertekhatar. En neha ket adagban rendelem meg a cuccokat es akkor atcsuszik, de otthon talan 5ezer a hatar, rohej.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm csajok :) feltúrtam a fiókokat és találtam 53 szemet ami még nem járt le, azzal szerintem kihúzóm a beültetésig, még az orromon is utró fog fojni :D
    Csigusz, én voltam a figyelmetlen, bele se gondoltam, ész nélkül rendeltem meg....de legalább lesz ideje hatni. Legközelebb egyesével fogom kérni az egyszer biztos :))

    VálaszTörlés
  4. Szia! Nem csodálom, hogy tele van a körömcipőd, futócipőd, mindenféle lábbelid! De tudod, ha te néha-néha hitedet is veszted, sokan vagyunk, akik akkor is drukkolnak! :) Az az egy pöttöm kis embrió is fel tudja forgatni az életeteket! Neked szép nagy pocakot növeszthet, a párod idegeit meg befonhatja! :D Ha mégsem, akkor is ott van a kezetekben egy új lehetőség, amit Csigusz megosztott veletek. Ha mégis szükség lenne utrora, crinone-ra, nálam is van. Drukkolok nagyon, már csak 7 nap! :) Siag

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, csak a szám jár, természetesen még bízok a sikerben :) csak néha nekem is elgurul a gyógyszer és morgok. Aranyosak vagytok hogy drukkoltok, így azért nincs is olyan nehéz dolgom. A progi pótlást megoldottam, akadt még itthon jó pár adag, de köszi hogy gondoltál rám! Nemsokáig lesz már időd olvasni a blogomat :)) Lassacskán már kibújik a kis Luca, ugye? Mikorra vagytok kiírva?

      Törlés
    2. Persze, nem is lehet ezt állandó vigyorral az arcunkon megélni.
      Még két hónapunk van hátra, de utána is igyekszem majd olvasni a blogodat. :) 06.14. a hivatalos dátum. Addig még belefér egy igazán boldog blogbejegyzés tőled! ;-)

      Törlés
    3. akkor 1 hónap múlva már bármikor rohanhattok a kórházba :) hihetetlen hogy milyen gyorsan telnek a hónapok. Egy boldog bejegyzésnek már nagyon örülnék.

      Törlés
  5. crossfingerz! én néha azt sem bánom, mikor már elvesztem a hitem valamiben, mert akkor legfeljebb csak pozitívan csalódhatok, ha mégis... lesz ez még így sem, a negatív érzéseknek is utat kell adni. innen messziről azért elég faszának tűnik, ahogy kezelitek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. thx's :) most ez a Fet a "Beletojok magasról" címet fogja tőlem kapni. Ilyet is ki kell próbálni, nemde? Azért próbálok higgadt és nyugodt maradni , vagy bejön vagy nem.

      Törlés
    2. naná, hogy ki kell próbálni! tök szép a gondolatok teremtő ereje, meg minden, de nem ettől nem sikerül, ha úgy alakulna. és akkor legalább volt ilyen is. (majd mi gondolkodunk pozitívan addig helyetted.)

      Törlés