2017. április 26., szerda

Megint megbuktam

Már 3. napja csinálok reggelente tesztet, de semmi :( hómező az egész, még száradási csík sincs rajta (aminek biztos az az oka, hogy már rutinos tesztelő lettem és nem áztatom el a teszteket)
Szóval ez a kör ennyi volt, BéCécske kimúlt. Nem látom értelmét annak hogy tovább tömjem magam fölöslegesen progeszteronnal, 13. vagy 14.dpo van ma. Meg ha lenne is valami, úgy is termeli a progit magától a szervezetem. Igaz a didkó már kezd leszállni.
Gőzöm sincs elmenjek-e vérvételre, nem az ablakon kidobott pénz miatt. Inkább nincs kedvem megint 7-re odamenni, aztán izgulni hogy beérek-e a melóba. Lyukasórám meg nincs már ezen a héten.
A következő hülye érzés kavargott bennem.
Diák vagyok, rengeteget tanulok, készülök a dolgozatra, még hozzá is olvasok pluszba, de a dogáim sorra elégtelenek. Folyton csak egyeseket kapok, meg fogok bukni.
Még egy nyavajás kettest se tudtam eddig egyszer sem összekaparni, nem mintha örülnék neki, de legalább adna egy kis löketet, hogy jó úton járok. Egyszer eljutok arra a szintre hogy túlkoros leszek és kirúgnak. Már arra is gondoltam hogy átiratkozok egy másik magánintézetbe, mert itt nem tudnak nekem segíteni.
Minden vágyam, hogy egy ötös virítson a dolgozatomon, beérem eggyel is, csak egyszer életemben legyen már egy jól megérdemelt 5*-öm. De most bukásra állok, bármennyire is fáj, valamit tenni kell.
Azt hiszem a következő dogára rettenetesen felkészülök, kihozom magamból a maximumot, de ez lesz az utolsó. Aztán ha így sem sikerül tisztességes úton elérnem a célomat, azt hiszem puskázni fogok :(


14 megjegyzés:

  1. Szia, nem volt túl korai ez a tesztelés? Adj neki még egy kis időt. Szorítok érte nagyon!!! Puszi! siag

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, nem szívesen áltatom magam :( illene már mutatkoznia és semmi :( de hát ez van, innen is tovább kell lépni

      Törlés
    2. Tudom, értem, csak már nagyon szeretném én is, ha végre ott lenne az a fránya második csík. Tudom, hogy neked már sokkal nehezebben megy a reménykedés. :( Próbáld meg azt a vérvételt. Ha abbahagyod a progit, akkor legalább erre hagyatkozz, ne egy tesztre. Ez a biztos. Én azért továbbra is reménykedem benne!!!

      Törlés
  2. Hunti, nem olvastam végig a blogodat, de Fülöp Vilmosnál jártatok már? Ha jól emlékszem, neked is van pajzsmirigy problémád (magas ATPO, TSH), ő ezekben nagyon profi, na meg abban, hogy mindenféle kivizsgálásra elküld és összességében tudja értékelni a termékenységi probléma okát és megoldását. A Kaáliban minket lombikra akartak küldeni, Fülöp megvizsgált minket, megállapította, hogy "itt baba lesz", és tényleg teherbe estem spontán módon, immár kétszer! Én mindenképpen keresnék egy új dokit, új intézetet, elhiszem, hogy 8kör után már nem tudsz abban bízni, hogy a 9. majd sikeres lesz...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszer majdnem bejutottam hozzá, de végül nem jött össze. Jól emlékszel,valóban magas volt az atpo (90) de lement szépen, már 5 körüli, L-thyroxint szedet a Tsh-ra, az is rendben van azóta. Igazából a spermaképünk pocsék, így amíg az nem jön helyre, Fülöp ide vagy oda, spontán csodában nem bízhatunk. Márpedig az andrológus megmondta hogy ez nem fog javulni :( de azért még próbálkozunk ezen a téren is.
      Nem fogok új intézetbe menni, mert pont most kerülök sorra egy tb-s stimura 1,5 év várakozás után, nem hagynám elveszni, főleg ilyen árak mellett. Aztán ha az is sikertelen, akkor lépünk...

      Törlés
    2. Nagyon sajnálom. Én sem hagynám még abba a progit és elugranék egy vérvételre. Nem tudtam, h nálatok is rossz a spermakép, de ez mindent megmagyaráz. Sajnos sok-sok lombik kell, hogy végre egy jó minőségű sperma találkozzon egy egészséges sejttel. Ezt egy sima lombikkal nem lehet megállapítani. Mi mondjuk kidobtunk 80ezret PICSI-re ahol 6000-es nagyításban válogatják ki a legszebb spermát( nem 600x mint ICSI-nél), mégsem sikerült, de ezzel adsz egy plusz esélyt magatoknak. Nekünk is azt mondta a Kopa anno, h ezen a spermán nem lehet javítani, csak lombik jöhet szóba, mégsem volt igaza. Egy herevisszér műtét felvitte az 5%-os mozgékonyságot 50-re és a számot 2 milláról 15-re, a vitaminok meg újabb 1-2 millát javítottak és hát lett 4 spontán terhességem. ( ebből 2 ugye nem volt jó minőségű sejtekből ügyebár)Nálatok nem került még szóba a műtét? Hozzáteszem, nálunk sem orvos javasolta, én kutattam szét az agyam a neten, h mit lehetne tenni ezzel a siralmas eredménnyel. Én mindig is a nagy számok törvényében hittem, menni kell tovább és előbb-utóbb sikerül. Nincs idő megállni sebeket nyalogatni, ez sajnos egy ilyen pálya. Erről szólt 9 évem, de megérte.

      Törlés
    3. Ja, és átlagban 300 szokott lenni az Anti-Tpo-m, mégsem számított ez sem.

      Törlés
    4. Kopánál még nem jártunk, de szerintem a Szabó doktor is ugyanolyan jó. Sajnos nálunk az uh-n minden rendben van, nincs szükség műtétre, mert nincs hereviszér :( úgy fest a rossz spermaképet a magas FSH okozza amit a mai állá szerint nem lehet változtatni. De azért továbbra is szedi a férjem a vitaminokat ( már 2 éve kisebb-nagyobb megszakításokkal szedi egyébként) de most beújítottunk Csigusz tanácsára egy kis antioxidánssal meg hormonjavító bogyóval is, aztán meglátjuk lesz-e változás. A PICSI-t nem bánnám, egy próbát megér, de sajnos a Kaáliban nem csinálják már. De azért mégegyszer rá fogok kérdezni. Így marad az, hogy elvisszük a következő stimunál blasztoig őket, aztán még csináltatunk AHA-t is mellé, jobb ötletem már nincs sajnos. Holnaptól elkezdek erősebben sportolni és diétázni, ha sikerül pár kilótól megszabadulok. Tényleg nincs több ötletem. Pazarolhatom az időmet arra, hogy elmenjek Fülöphöz, biztos kéri majd a szokásos follikulometriát 2 ciklusra, meg kér majd G-től MTHFR vizsgálatot, aztán annyi.... ezt szokta ő is, csodát úgy se fog tenni. Smoflipidet megcsináltam, IVIG-ről meg hallani sem akarok, azt nem vállalom be soha. Igazából azt se tudom hogy az emrbióval van-e a gond, vagy velem. Ezt csak akkor tudnánk meg, ha belevágnánk a donorba, vagy felbérelnék egy béranyát :)
      Sajnos utóbbi itthon nem működik.
      Úgyhogy június végén még teszünk egy utolsó próbát, túlleszek a negyedik stimulációmon is, aztán ha az se sikerül, részemről lombik téma lezárva....ezt is csak azért vállalom be, mert kifizeti a tb. Máskülönben már rég odébbálltam volna. Szóval most így állunk

      Törlés
    5. Fülöpnél én voltam egyszer. Tényleg nagyon profi és alapos, de nem csináltam meg az általa kért vizsgálatokat én sem...Nem hiszek az ilyen ivig-es dolgokban én sem, nem voltam hajlandó százezreket kifizetni erre pedig nekem két vetélésem is volt. Az MTHFR vizsgálat nem hülyeség, nálam rossz volt az egyik allél, de ezt ki lehet védeni folát szedésével folsav helyett. Antioxidánsokat mi is szedtünk elég nagy dózisban, szerintem nem rossz ötlet. Hajrá!

      Törlés
    6. AZ MTHFR nálam is heterozigóta lett, szoktam is rá folátot szedni, de ez szerintem nem lehet oka a sikertelenségnek, max velőcsőzáródási rendellenességet okoz ha nincs folsav a szervezetben.Nem ez a bibi :(

      Törlés
  3. Szia Hunti! Nálunk nálam volt IR, Kicsit emelkedett Tsh, orvosok szerint kezdődő pezefészek kimerülés, páromnál pocsék spetmakép (1 ill 3 millió).... 3 lombik után elmentünk a természetdokihoz, egy éven bekül két spontán terhesség, egy csodálatosan szép, most 9 hónapos babóca! Semmi hókuszpók, csak akkupunktúra, mágnestetápia, életmód váltás betartott diétával. 3 hónapig jártunk hozzá két hetente, és már úton voltva mi kis csodánk! Ha gondolod, megadom a hölgy elérhetőségét. U.i.: párom sosem hitt az ilyen kínai és egyéb nem hagyományos orvoslásban, mégis összejött! Kitartás Neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok a kis tökmaghoz! IR-em elvileg nincs, volt 2x is terheléses vc nézve, ez a rész pipa. A spermakép csoda lenne ha javulna, még hókuszpókkal nem próbálkoztunk, a mágnesterápiát is csak én próbáltam. A hölgy elérhetőségét megköszönöm ha megadod, hátha tud okosat mondani.

      Törlés
  4. Lázár Andrea, Balatonalmádi, facebookon is fenn van, mondjuk ott mint magánszemély, nem mint term.gyógyász. Mi imádunk hozzá járni, és úgy tudom, hogy aki eddig hozzá ment ilyen problémákkal, mint a miénk, mind babásodott. Ha jól emlékszem, mi voltunk a 12. pár. 0620/9353523. Ja, és a leletek alapján, amit megmutatsz neki, megmondja, hogy tud-e segíteni, ha nem, azt is megmondja, nem hiteget senkit. Mondjuk egy biztos, akkor vállal be valakit, ha az tényleg együtt kűzd vele, és betartja a kéréseit , pl evés-diéta területén, elvárja, hogy Te is hozzátedd azt, aminek ő a másik felét adja a siker érdekében. Pl a páromnak nagyon nehéz volt letenni a kávét, cigit, a sok húst stb..., de megérte!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) sajnos az ország másik felében lakunk, így kicsit problémás lenne hozzájárni. Ha a közelben lennénk, tuti kipróbálnám, most megint úgy érzem elég motivált vagyok. Egyébként milyen diétát írt elő? Le tudnád írni pár gondolatban? Hátha másnak is kapóra jönnek a tanácsai.

      Törlés