2019. április 26., péntek

Orvosváltás

Tegnap megjártuk az új Sz doki magánrendelését, akivel úgy érzem, egy hullámhosszon leszünk.
Szimpatikus volt elsőre, végigböngésztük a leleteimet, kicsit sokkolta a 9. beültetés és hogy kistesóért megyünk. Engem pedig az időpont sokkolt le, mert úgy fest a dolog, hogy ha megjön Vérnéni, mehetek hozzá fogigátlót feliratni és short protokollal indulhat a buli, terv szerint június 2-án.
Álmomban sem gondoltam volna, hogy ilyen hamar belevághatunk.
Kísértetiesen fog hasonlítani minden az utolsó lombikomhoz, főleg az időzítés.
Addig viszont még pár dolgot el kell intéznem. Anno kimaradt egy vizsgálat a listámból, méghozzá a foszfolipid antitest szűrés, ezt egy immunológiai panelon keresztül kell megcsináltatnom. Igaz, a többi vizsgálat, ami ebben a csomagban volt, már korábbról meg van, de kérte a doki, úgy hogy reggel meg is volt a vérvétel.
Tiszta mázli, hogy bekebelezte a synlab a centrumlabot, így nem kellett Pestre mennem emiatt, helyben megoldottam  :) ráadásul még előkotortam egy centrumlabos 10%-os kedvezménykártyát is, így olcsón megúsztam.
Hazafelé összefutottam az itthoni Sz dokimmal, akinél szültem. Hétfőn csinál nekem a kórházban egy kenetvételt, mert hogy ezt is pótolnom kell a múltkori gomba miatt. Tök rendes, hogy nem a magánrendelésére hívott be ❤️
Kaptam a fejemre, mikor elmeséltem a záró konzin , hogy kikezeltem magam diflucannal. Az volt a reakció, hogy Ágyúval nem lövünk verébre 😂
Tutira mentem.... azóta a patikus barátnőmtől szereztem még egy dobozzal, még a biztonság kedvéért bekapok egy szemet. Ma pedig feltankoltam vitaminokkal a rekeszt, lactofeelt is fogok nyomatni.
Jó lenne tudni, milyen hosszú lesz ez a ciklus, annyira kiszámîthatatlan.
Ma vagyok a 14. cn-en, csináltam egy ovu tesztet, de haloványka. Vagy elmúlt ( mondjuk nem éreztem ) vagy most lesz pé.

6 megjegyzés:

  1. Hunti, a fő-fő konzira akkor ezek szerint lehet menni magánrendelésre is? Én jövő hét elején megyek vv-re, aztán 10-én a nőgyógyászati vizsgálatra, azután kérek csak az új dokihoz (nekünk is sz doki lesz a választás :)) időpontot konzira. De gondolkozom a magánon. Csak máshogy állnak ott az emberhez. Szomorú, de ez van. A Czeizel intézetbe mentetek hozzá?

    VálaszTörlés
  2. Jah, és a lényeg. Nagyon tuti, hogy ilyen hamar kezditek :)

    VálaszTörlés
  3. Ugye mi a másik Sz-nél is voltunk fő fő zárókonzin a bmc-be �� ahol kitalálta a fagyasztást. Felhívtam az új Sz doki aszisztensét és mondtam, hogy minden meg van,nála kezdenénk, adjon lombik konzultációs időpontot a Czeizelbe.
    Szóval lehet magánba is, tuti hogy ha a meddőségibe mentünk volna, akkor nem kapunk ilyen hamar.
    Viszont kalkuláld be, hogy kb. 2 hétre ad időpontot a csaj és 25 ezer. Csütörtökönként rendel 14:30-tól

    VálaszTörlés
  4. Szupi, akkor mi is így teszünk. A leleteket megkapjuk, vagy ő látja magánban is? Mi ráérünk, csak legyen minden jó :)

    VálaszTörlés
  5. Mondani kell a telefonba az 5 jegyű kódotokat és ki fogják kérni a mappát, ugyanazt viszi a magánrendelésre, ami a Szentnél volt :)

    VálaszTörlés