2019. április 3., szerda

Ej, ráérünk arra még....

Izgatottan vártam a mai napot. 9 előtt sikerült beesnünk az intézet ajtaján, aztán egy kis várakozást követően már szólított is minket Sz doki a záró konzultációra.
Átnyújtottam neki a mikrodeléciós és a hysteroscopiás leleteket, megnézte és nyugtázta hogy rendben van. Újra pontosítottuk, hogy 7 fizetős és 2 tb-s kezelésem volt, mivel megszületett Ricsi, így 4 tb-s maradt. Szuper!!! Na, gondoltam akkor végre kiböki, hogy mikorra jegyez elő minket a lombikra.
Hát egy nagy frászt!
Nem fogjátok elhinni, mit mondott. Cseppet kiakadtam, hogy hogy lehet valaki ennyire pofátlan.
Szóval előhúzta a legfrissebb spermaképet

(előzmény: G spg-je mindig 1,5-1,6 millio/ml, ha beteg, lázas volt, akkor szokott 0,1 millio/ml lenni. Voltunk már legalább 10x spermaképet nézettetni. Neki ez a mennyiség már sosem fog változni, örülünk, hogy ennyi katona van.... Szuper az orvostudomány, tudunk lombikozni. Ráadásul Ricsi is egy ilyen 0,1 millio/ml-es mintából lett kiválasztva)

Na ezt figyeljétek!

Nagyon rossz lett a spermakép! (Rossz?? De hát 15x több lett most a mennyiség, mint a februári leleten)
Addig nem tud előjegyezni tb-s időpontra, amíg nem csináltatunk náluk még egy spg-t és LE KELL FAGYASZTANI! 35 ezerért  (mi a f**z van? Lefagyasztani? Azt meg mégis mi a francnak?)

Szóval ballagjunk le időpontot kérni a Szövettani Laborba, aztán ha meg van, kérjünk új időpontot konzultációra, aztán majd megbeszéljük a továbbiakat. WTF? Miért nem kopogtathatok be az ajtaján, és folytatjuk a konzultációt? Ha már úgy is itt vagyunk.
Hát lefagytam rendesen, meg volt a kék halál....
Ez a faszi szívat minket. Mégis mi a frásznak kell lefagyasztani. Hiába mondtam, hogy de hát nekünk ez a Number One eredmény és nincs értelme lefagyasztani, úgyis csak ez az 1 lombik lesz és kész.
Azt mondja be kell biztosítani magunkat, ha punkciókor nem lenne semmi a mintában.
Na oké, elfogadtam az érvét, itt biztos ez a szokás. De akkor mi a csudáért nem mondta ezt a fagyasztásos tervét már a legelső alkalommal, mielőtt G ment mintát adni, hisz tudta hogy pocsék az eredmény.
Akkor még nem ez volt a protokoll? És miért nem ballaghatok vissza hozzá egyből, miután elintéztem az időpontot?
Olyan érzésem van, hogy nem akar minket előjegyezni, folyton csak kitalál valamit.
Szóval G megint vehet ki szabit , 2 hét múlva kell felmennie.
Persze rögtön kértem is időpontot erre az újabb konzultációra, május vége.....
Mire odajutunk, hogy megbeszéljük mikor kezdünk, lejárnak a leleteim.
Gondoltam elmegyünk akkor a magánrendelésére. Aztán megláttam, hogy 25 ezer ft-ba kerül az, hogy bólint egyet és megmondja mikor kezdhetünk. Hát egy nagy frászt!
Nagyon csúnya gondolatok kavarogtak ma a fejemben.

A gombámra annyit makkantott, hogy "kikezeltette?"
Elújságoltam hogy IGEN! Leveszi újra a kenetet? 
Jaa, neeeem. Ráér majd akkor, ha kezdünk....
Hát fel tudtam volna robbanni....
Feljöttünk a nagy semmiért.
Most úgy áll a dolog, hogy egy kedves ismerősöm, B jóvoltából talán sikerül megcsípnem egy áprilisi konzultációs időpontot. Aztán ha a csillagok is úgy állnak, talán még ebben a hónapban kiderül, hogy mikor kezdünk és eljutunk-e a nyáron Horvátországba pihizni, Bosszantó, hogy emiatt a Pató Pál úr miatt nem tudok egy nyavajás nyaralást sem lefoglalni.

11 megjegyzés:

  1. Na ez gyomorforgató valóban. Másnál is olvastam, hogy ez megy az intézetben, még akkor is ha pénzeled a dokit hálásan. Szívatnak, vagy nem is értem. Akkor mondja meg, hogy nem férsz bele a havi keretbe, és majd rád kerül a sor x. Azzal legalább tudsz tervezni.

    Anno mi is ott kezdtünk, de nekem a férjem sp. leletét látva azonnal mondta, hogy fagyasztani kell majd. Csak aztán mi gyorsan átnyargaltunk a kaáiba inkább.
    Mondjuk mi önszorgalomból eddig minden klinikán hagytunk fagyasztott spermát tarcsiban, de ezt mi kértük így mindig. Kitartas!! (RosaGina)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, egész más lenne a szitu, ha nem lennék túl ennyi lombikon és nem lenne Ricsi. De ez az egész nekem olyan abszurd.
      Tökre az az érzésem, hogy na majd én megmutatom nektek, hogy itt nem kolbászból van a kerítés. Biztos nem tetszik neki, hogy kaálisak voltunk, vagy csak nem vagyunk szimpik. Megértem, hogy leléptél innen.
      És az a vicc, hogy egy rakás betegének meg dobálja az időpontokat már az elején. Simán felírja a legtöbb lányt a várólistára már az első konzultációkor vagy hysteroscopia előtt is...
      Na mindegy, túllendültem már ezen :)))
      Lesz ami lesz. Bár bosszantó, hogy jeleztem neki anno, hogy szeretnék nyáron lombikozni, mert ha nem sikerül, szeptembertől kezdenék melózni a suliban. De úgy fest , lehúzok még egy tanévet itthon ��
      Na és veletek mizujs? Hogy vagytok? Utolsó trimesztert taposod már ugye??

      Törlés
    2. Minden szuper köszönöm szépen,ige, a 30. hetet tapossuk már. Egy csoda ez az egész :-D (RosaGina)

      Törlés
    3. Igen, de azt tudod, hogy te vagy a csoda, amiért ilyen sokáig küzdöttél és nem adtad fel az álmod. Kívánom neked, hogy legyen a szülés is csodás élmény <3

      Törlés
  2. Négy lombikom volt a BMC-ben. A férjemnek sem túl jók az eredményei de soha sem akarták lefagyasztani a spermáját. Biztos vagyok benne, hogy nyomós oka van és az a pénz nem SZ zsebében fog amúgy sem kikötni.
    Megértem persze, hogy kiakadtál de a BMC-ben akkor működnek gyorsan a dolgok, ha egy stimuláció alatt kétszer mész magánba, egyszer amikor kiírják a vizsgálatokat és egyszer amikor kiértékelik őket. Szerintem ez teljesen tűrhető. Persze ha valaki nem engedheti ezt meg magának akkor nincs semmi gond de számítani kell arra, hogy lassabban fognak haladni a dolgok. Sajnos Magyarországon a félig magán, félig TB-s ellátás a leggyorsabb, ez van. Sz dokit amúgy mindenki nagyon dicséri, ha Szűcsről van szó, akkor jó kezekben leszel. Drukkolok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem Szűcsről van szó sajnos. Én a szenthet járok :( vesztemre....voltam már nála 1 hónapja magánrendelesen is, aminek kb annyi értelme volt, hogy amit kértem tőle (chlamydia, mycoplasma stb)az eltűnt az éterben, azóta is jön az eredmény.
      Nem a pénz miatt merült fel bennem, hogy kihagyom a magánrendelést, megtehetjük , ha nem sikerül időpontot szerválnom, meg is fogjuk. Bár így, hogy már van kicsi Ricsi, nem sürgős a dolog. Valószínű ugrik a nyári lombik is, ergo dolgozni se tudok visszamenni szeptembertől. Ezért innentől már lényegtelen, hogy mikor lesz a kezdés. Engem csak ez a sunyi húzása zavart, hogy kitalál még ezt azt, csak hogy ne kelljen időpontot adnia, nem erről volt szó. Nagyon inkorrekt dolog utólag ugráltatni az embert.

      Törlés
    2. Oh, pedig azt hittem, h Szűcsről van szó. Gáz, h eltűntek a leletek és az is, h nem vette figyelembe azt, h először magánba mentettek hozzá. Szerintem most is azt várta volna el.Tudom, h ne, a pénz miatt döntöttetek így.

      Törlés
  3. Éppen kérdezni akartam, hogy az Sz betű vajon melyik dokit takarja. Sajnálom, hogy te a "rossz" Sz - hez kerültél, csak amiatt írom, hogy rossz, mert amiket róla olvastam, hallottam... ő még viszonylag kezdő a csapatban, 4 - 5 éve került oda csupán, de még mindig K. fődokihoz fordul szinte minden páciense gondjával, ritkán hoz meg egyedül, önállóan döntéseket. Zekénél én egyetlen egyszer voltam a magánjában, amikor az 5. beültetésünk után megállapította, hogy élő a terhesség. Vagyis mi mindig a kórházban konzultáltunk, nem is várt el mást. Nem gondoltál még arra, hogy intézeten belül válts dokit, aki szakmailag hozzáértőbb, és hosszabb ideje foglalkozik ezzel?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Beleültetted este a bogarat a fülembe, köszönöm az ötletet. Váltunk :)

      Törlés
    2. Szerintem nagyon jó döntés volt, de majd az élet igazolja. Hajrá és drukkolok! :) <3

      Törlés
    3. biztos vagyok benne, hogy jó tippet adtál :)

      Törlés