2019. április 8., hétfő

Váltás

Este az egyik kommenten eltöprengtem és megfordult a fejemben az orvosváltás.
Tulajdonképp miért is ragaszkodtam ehhez a Szenthez? Elaő alkalommal szimpi volt, aztán minden találkozásunkkor csökkent a népszerűségi indexe.
Ezért aludtam rá egyet és megbeszéltük G-vel, keresünk egy új dokit. Ha már úgyis magánrendelésen kötünk ki, legalább egy tapasztalt orvoshoz kerüljünk , aki nem hátráltatja az utolsó lombikunkat.
A választásunk szűcsmesterre esett.
Ma sikerült időpontot kérnem, április végén megyek hozzá.

7 megjegyzés:

  1. Épp azért jöttem, hogy mondjam, hogy lehet más dokit is választani :) Felhívtam őket. Azt mondták, hogy a nőgyógyászati vizsgálatot még csináljam meg SZ dokinál, aztán kereshetünk más időpontot máshoz a kövi konzihoz. De én nem akarok magánrendelésre menniiiiii, bár lehet azt kellene.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rita, te is BMC-be jársz most?

      Törlés
    2. Igen, most kezdtünk mi is, szinte egyszerre Huntiékkal. :)

      Törlés
    3. Uhh Rita, akkor BMC-s tankönyv szerinti a váltásom időzítése :D
      Te kihez terveznél menni?
      Kérdezősködtem egy fórumon és akik márciusban kerülnek szűcsmesterhez, azoknak május/júniusi előjegyzést ad a doki. Nekem ez olyan gyorsnak tűnik. Kíváncsi vagyok, mit mond majd a magánrendelésen.
      Egyébként meg kérj a szenthez most bmc-s időpontot és másnap meg kérj a kiszemelt dokihoz is egy másik konzi időpontot :)

      Törlés
    4. Ahh, nem tudom. Lintn. Tanár Úrtól (Ő műtött vagy 10x már a Jánosban) próbáltam protekciót szerezni, de nem tud. Ami elég felháborító, tekintve, hogy nem kevés pénzt hagytam ott, ennyit igazán megtehetett volna. Na, mindegy is. Szóval kicsit bizonytalan vagyok. De úgy hiszem Szűcshöz megyünk mi is. 30-án megyek Szenthez nőgyógy vizsgálatra, azután kérek Szűcshöz vagy Zekéhez időpontot.

      Törlés
  2. Na, ez szerintem egy nagyon szuper döntés. Nagyon drukkolok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Andi :) remélem jó kezekben leszek mostantól

      Törlés