2017. március 16., csütörtök

Hókuszpókusz gynex csepp és miegymás

Próbálom elfelejteni a borzalmas hétvégi híreket, próbálok nemtörődni a közelemben levő újdonsült kismamákkal, csak magamra koncentrálok :)
G meglepett egy szoli bérlettel, úgy hogy a D-vitamint most fincsi melegséggel körítve kapom. Még csak 3x voltam, de már nagyon szép barna vagyok. Tavaly száműztem a körmösömet, nehogy az uv káros hatással legyen a lombikra, de butaság volt, a lelkivilágomnak erre is szüksége van, úgy hogy jövőhéten végre ismét lesz szép körmöm :))) Közben squassolni járok és futni. Sőt, beneveztünk G-vel a Vivicittára is, félmaraton váltót futunk. Nagyon várom már!
A dokival nem sikerült csak futólag e-mailt váltanunk, megbeszéljük majd személyesen a folytatást.
Még a múltkorában kértem időpontot fet előtti uh-ra, így áprilisban megyünk legközelebb, de elképzelhető hogy az uh helyett inkább konzultáció lesz. Addig még G letudja a DNS-fragmentációs tesztet is, jövőhéten kell mennie, bízom benne hogy gyorsan lesz eredmény.
Most pedig próbálom kitolni a ciklusomat, ha még is lenne áprilisi fet, nehogy ovu utánra essen az az uh...
Többen mondták hogy igyak minden reggel narancs vagy citromlevet, és egyek sok c-vitamint, elvileg az kitolja a ciklust :) hát kíváncsi leszek.
Elkezdtem 2 hete újra a Gynex cseppet inni, nagyon jó véleményem van róla. Nem szoktam érezni a tüszőérést csak ha stimulálnak, de ebben a ciklusban feszül rendesen a petefészkem.
Már korábban is szép ovut csinált, de most nagyon érzem a hatását. Nálam sosem volt jellemző az erős LH teszt, ezt pont az imént csináltam és felcsillant a szemem az erős csík láttán. Megnyugtató hogy még minden jól működik odabent.

2 megjegyzés:

  1. Örülök hogy pozitív vagy. A szépítkezés és önmagunkkal való foglalkozás mindig lendít a lelki dolgokon. A gynex szuper kis csepp hajrá.

    VálaszTörlés
  2. Ez az mindent bele csak töltődj ès csak menjen az a szépítkezés!!😀

    VálaszTörlés