2017. március 2., csütörtök

Hogyan tovább?!

Reggel elfelejtettem hogy ma van a hivatalos tesztnap, kárba ment a pisi, így csak délután csodálhattam meg a hófehér csíkot.
Nem tétlenkedtem, már a "hogyan tovább"-on agyalok.

Felhívtam az intézetet a hírrel és megkérdeztem a hölgyet hogy ugyan kész lett-e már a citogenetika vizsgálatom mert hetek óta várom az e-mailt...  Szerencsére minden rendben, csak elfelejtették elküldeni.

Ma voltam a vérellátóban is (G rendszeres véradó) és sikerült elintézni hogy adjanak ki igazolást a hiv, hepa b,c-ről. Örülök, mert spóroltunk egy picit , ez is valami :)))

Beszéltem az andrológiával is, úgy fest megyünk DNS fragmentációs vizsgálatra. A hölgy beszélt egy új eljárásról, mi szerint ha töredezett a DNS, arra is van megoldás, akkor lefagyasztják a mintát és......csinálnak vele valamit ??? nem igazán értettem. Na majd kiderül :) Most már csak azon izgulok hogy G el tud-e jönni a munkahelyéről vagy sem, mert ez a vizsgálat csak délelőtt lehetséges....jó lenne összehangolni a fet előtti ultrahangommal. Szóval drukkoljatok hogy ha lehet még holnap ne jöjjön meg a Vörös Szörnyeteg.

Egyenlőre a terv a következő:
- gluténmentes diéta ágyő (nem kínzom tovább magam fölöslegesen) persze ésszel fogok táplálkozni, de ez a gm irányvonal sz*rt sem ért
- próbálok megint többet mozogni (már nagyon hiányzik egy jó kis futás, 18 napja nem voltam )
- nem vagyok hajlandó itthon maradni a következő beültetés után egy napot sem
- szedni fogom megint a Gynex cseppet (pár hónapja olyan szuper kis ovut csinált hogy csuhajj)
- szóba került a pszichomókus is, hisz az sincs kipipálva a listán még, meg ugye sok elkeseredett sorstársam veszi igénybe a szolgáltatásait. Az én drága anyucikám megggyőzött, hogy szerinte nincs szükségem agyturkászra, az én esetemben nem a lelki-gátakkal van a bibi. Abból a pénzből inkább elmegyünk pihenni, kikapcsolódni valahová.

K doki még nem hívott a "sajnálom"-mal, lehet nem is fog...
Az biztos, hogy ha megyünk ultrahangra, rázúdítom a kérdéseimet megint.
Egyenlőre ennyi, nem vagyok elkenődve egyáltalán, azt hittem rosszabbul fogom megélni az újabb csalódást, de köszönöm szépen, jól vagyok :))



5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó hogy ilyen jól viseled!Imádom a lelkesedésed és hogy már tudod hogyan tovább!!!!

    VálaszTörlés
  2. Téged könyvbe kellene foglalni és kitenni minden intézetbe pozitív példaként! :) Siag

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok :)) azért az én idegeim sincsenek kötélből,volt kedden(a tesztelés előtt) egy kirohanásom az egyik óráról, aztán 30 percig bőgtem a tanári wc-ben :D Ezzel nem büszkélkedtem, de már csak röhögök rajta. Szóval babára fel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem ez tök természetes. Őszintén szólva nekem bőven az lenne a furcsa, ha valaki sosem borulna ki ennyi várakozás, meg jó néhány sikertelenség után, hanem csak mosolyogva menne mendegélne előre, mondván, hogy ő mindig faszán van. Szerintem ahhoz, hogy feldolgozzuk a veszteségeinket, bőven kell sírni, szomorúnak lenni, és mindezekre az érzésekre időt hagyni. Én sokszor hittem azt, hogy néha már túl sokáig nyalogattam a sebeimet, és hogy ez milyen gáz, de most meg azt gondolom, hogy talán pont emiatt vagyok most tényleg igazán jól. Szóval én meg azt mondom, hogy nyugodtan sírjál csak, amikor jól esik! Ölelés! <3 (pinkm.)

      Törlés
    2. Sokszor mutatom a külvilág felé a kemény oldalamat, bármennyire is tűnik úgy, hogy egy törtető, határozott ember vagyok, még is össze tudok zuhanni egy-egy kudarc után. Bár most úgy érzem, hogy kevésbé viselt meg az utóbbi 2 sikertelen beültetés, mint a kezdeti időkben, mintha kezdenék már immunissá válni :) próbálok most kicsit élni és másra ill. magamra koncentrálni. Egyenlőre úgy fest hogy tavasszal nem jön hozzánk a gólya.

      Törlés