2017. március 6., hétfő

Delete

A hétvégén minden a terv szerint ment, ahogy szerettem volna, szombaton meg is jött a nem várt, így kiszámítottam hogy 10. cn-en hétfőn megyek ultrahangra K dokihoz, majd megdumcsizom velük, hogy kora reggel. Nincs első 2 órám, olyan jó lenne megúszni ezt a kört szabi nélkül, nem akarok megint hiányozni.
Huszonnyolcadikra sikerült elérnem az intézetet. Az agyam eldurran, mikor folyamatosan hivogatom a 3 telefonszámot és vagy foglalt, vagy nem veszik fel... 
Kiderült hogy a dokibácsi szabadságon lesz a jövőhéten... Mehettem volna másik orvoshoz is uh-ra, de azt mondta a hölgy, hogy csak a lista végére tud felírni, azt ki kell várnom, de arról ne is álmodjak hogy kora reggel sorra kerülök....legközelebb telefonáljak hamarabb, ne csak így 1 héttel előtte....
Hamarabb??? :))))) 
Mintha a menstruáció egy tökéletesen beütemezhető esemény lenne egy újabb sikertelen lombik után, mikor még csurog belőlünk a progeszteron. Ember legyen a talpán aki ilyenkor hónapokkal előre meg tudja mondani mikor lesz a 10. ciklusnapja.
Abba maradtunk, hogy pénteken (7. cn) megyek K dokihoz, de miután letettem a telefont, már el is hesegettem a gondolatokat hogy nekem most megint beültim legyen. Rosszul indul már az egész... porcikám se kívánja..főleg egy hetedik napi ultrahangot :/
Szóval lipid ide vagy oda, sztornóztam ezt a kört egyenlőre.
Tudom hogy jön  a tavasz, meg gólya szezon van :) de azt hiszem még kivárok egy kicsit. Legyen jobb idő, töltődjek fel napsugárral és D vitaminnal. Addigra meg lesz a DNS fragmentációs tesztünk eredménye is. Szóval várakozunk megint picit, de ezt most cseppet sem bánom. Ez a jóleső várakozás. Végre mehetek futni is, már nagyon hiányzik, le kell dobnom pár kg-t, mert megint feszülnek a nadrágjaim...

Hétvégén leruccanunk G-vel a Balcsira, csak úgy spontán jött az ötlet, szeretem az ilyet. Már foglaltunk is egy szuper hotelt. Remélem jó idő lesz és tudunk majd picit lazítani és egymással is foglalkozni. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése