2016. november 12., szombat

26 nap türelmetlen várakozás

Úgy nézi ki, hogy a tegnap esti maszatolásom végre rendes menstruációba csapott át ma hajnalban, így már biztos, hogy mehetek ultrahangra. Ha mindent rendben talál a doki bácsi, akkor jöhet a 6. és remélem a közeljövőben az utolsó lombik beültetésünk.
Már 2 órája ébren vagyok, nem nagyon tudok aludni, cikáznak a gondolataim (4:32). 
Egyrészt a sok itthoni tennivalón, mert ma vendégeink lesznek és millió dolgom van még addig.
Másrészt a FET miatt is kattogok, elsősorban azon, hogy mikor menjek uh-ra. 
Jövőhét péntek lesz a 7. cn, hétfő pedig a 10.cn, amire ugye még rájön +2 nap a repesztő miatt. Mivel mostanság teljesen kiszámíthatatlanok a ciklusaim (23-28 naposak) nem lepődnék meg ha a tüszőm (már ha van/lesz) előbb repedne mint a szokásos 12-13. nap. De vajon mit láthat a doki egy korai 7. napon. Lehet írok neki egy emailt,mit tanácsol, hátha ő okosabb lesz.
A másik nagy dilemmám hogy vajon mikor kapom vissza őket, és 2 vagy 3 legyen felébresztve. A helyzet az, hogy eddig úgy rémlett 3 naposan lett a 2x2 picúr lafagyasztva, de hajnali 3-kor visszapörgettem a kis agyamba a legutóbbi punkciót, beültit és úgy rémlik szombati transzfer volt 2 naposakkal. Feltételezem a biológus nem jött be a kedvemért vasárnap lefagyasztani őket. 
Ez egyébként megkönnyíti a transzfer napját, mert valószínű nov. 25 péntek lesz, ha saccolnom kellene.
Jó lett volna ha ki tudunk hagyni egy komplett ciklust a Visanne után, de sajnos nem férne már bele a téli leállás miatt. Ráadásuk a főnököm is csesztet, hogy mikor használom már el a 9 nap szabimat, mert idén feltétlen ki kell venni.... meg mit szólnak a kollegák majd, hogy én tanár létemre szabin leszek....  no comment...
Mit szólnának? Hát remélem drukkolnak.
Persze eddig nem tudtam neki megválaszolni mikor kezdünk, hisz nem vagyok jövőbelátó.
De lehet már küldöm is az emailt hogy indul a mandula :)
Szóval ez van :)
 kezdüüüüüüüünk
ennek örömére sütök is egy gluténmentes fincsi ropogós kenyeret reggelire :)

8 megjegyzés:

  1. Szia!Nagyon sok sikert és kívánom hogy baba Legyen a vége!

    VálaszTörlés
  2. Először is, ma én is 4.52-kor keltem egy nagyon kemény hasfájásra, mert nekem is ma jött meg rendesen, egész héten csak szenvedett és maszatolt. Úgyhogy jó korán kezdett kattogni az agyam, hogy vajon miért nem lettem terhes, és majd mitől sikerül a fet, de gyorsan elhessegettem ezeket a gondolatokat :)
    Másodszor, én nem tudom ilyen pontosan kiszámolni a transzfer napját, de nagyjából nekem is november vége lesz, esetleg december legeleje. Majdnem együtt izgulhatunk végig:) Remélem 9 hónapig :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindkettőtöknek drukkolok ezerrel! Én meg egy spontánnal csatlakozom hozzátok. ;)

      Törlés
    2. Sajnálom hogy megint kuka ez a hónap, de majd együtt izgulhatunk akkor hogy jön-e idén a Mikulás. Remélem csupa pozi teszteket hoz majd. Egyébként nekem minden eddigi beültim kb. ugyanazon a napon volt, szóval nem nehéz kiszámolnom.

      Törlés
  3. Hú, hát nem vagy könnyű helyzetben...Ha esetleg 7 cn-en nem látna semmi érdemlegeset akkor gond lenne újra elmenned? Mondjuk nálunk nagyon nem örülnek a kollégák a helyettesítéseknek. Bevallom, én sem szeretek más helyett órát tartani. Hogy-hogy van szabid? Nekem csak azért van, mert maradt a szülési szabadságból.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. természetesen meg tudom oldani a hétfői uh-t is, simán felmegyek akkor is, csak nem akarok lemaradni a tüszőrepedésről, mert ha bukom ezt a ciklust az kellemetlen. Amilyen pancser vagyok decemberben bezárna a kaáli mire megint beültire kerülne a sor.
      Igazából ha nem szabin lennék, akkor táppénz, de a kollégának tök mindegy min vagyok, hisz neki így is úgy is be kell mennie, csak nekem kevésbé macera elintézni a szabit... utálok már a háziorvoshoz menni kuncsorogni hogy írjon ki mert menni kell....
      A szabi onnan jött, hogy nyáron amikor kezeltek Parádon, akkor táppénzen voltam a 3-ból 2 hetet. Ezért megmaradt 10 napom :) de direkt így terveztem hogy a lombik miatt veszem ki. Szóval ez a nagy helyzet :) és szerencsére a fizum is normális marad, lesz miből kicsengetni a beültit.

      Törlés
    2. Aha, értem. Jó hogy megmaradtak ezek a szabik. ;) Drukk, h a legjobb döntést hozd. ;)

      Törlés