2016. november 18., péntek

A hatodik előtt

Meg volt az ultrahang ma reggel. Rettenetesen izgultam, hogy lesz-e érett tüszőm. 1,5 órát kellett várnom mire sorra kerültem és kedvenc dokink közölte a jó hírt: 13,5 mm-es tüszőcskét növesztgetek a jobb oldalon. Hát ennek nagyon megörültem, hisz még csak a 7.cn elején járok.
Átmentünk az irodába és megbeszéltük a részleteket.
Mindig tud újat mutatni K doki, képzeljétek el, kapok egy kis rásegítést ebben a ciklusban, méghozzá egy 300-as Gonal-f-et. Úgy néz ki megint össze kell barátkoznom a reggeli szurival.
4 napig kell szúrnom 75 NE-t. Nem igazán értettem hogy miért, hisz növöget magában az a tüszőcske, van még ideje, de gondolom a doki azt szeretné hogy pörköljünk oda egy kicsit és öntsünk olajat a tűzre. Tetszik hogy mindig van valami a tarsolyában.
Miután végeztem a déli patikában ki is váltottam a tollat, és szokás szerint (hiszen már nem először csináltam ilyet) a parkolóban löktem be magamnak az első adagot. Mint egy rossz narkós :D
Hétfőn kell repesztenem és ahogy én is kiszámoltam, pénteken lesz a beültetés. Felébresztik a kis gézengúzokat, akik szerintem jól bírták a hibernálást, de azt hiszem hogy idebent jobban fogják érezni magukat.
A progit napi 3x2 utrogestan segítségével fogom az egekbe növeszteni :)
Ma volt egy délelőtti küldetésem is. Miután Parádon szuper jól kiépítettem a kapcsolataimat (jófej tündéri szobatárs aki patikában dolgozik), sikerült beszereznem egy vényköteles bogyót candida megelőzés céljából, diflucan a neve. Eddig akárhányszor volt hogy éreztem, közeleg a baj (pl. sok csokifalás után, antibiotikum kúra után stb.) rohantam a háziorvoshoz,ott órákat vártam és felirattattam. Szerencsére ma ezt is sikerült gyorsan elintézni, szóval tuti tiszta leszek ;)
 Egy hét múlva ilyenkor már remélem hármasban töltjük az éjszakát.

4 megjegyzés:

  1. De ügyes voltál, hogy kértél mára UH-ra időpontot, most beelőztél:D
    Én hétfőn megyek UH-ra, nem tudom még mikor lesz a punkció, szerdára vagy csütörtökre tippelek. Együtt izgulhatunk....és nekem is a 6. lesz :D
    (annababo)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod :) és milyen jól tettem? Ha hétfőn megyek, akkor nem kapok Gonal-F-et. Izgis 2 hét lesz az egyszer biztos. A 6-os lesz a nyerő számunk, érzem :)

      Törlés
  2. Szia Hunti! Csendben olvaslak, es drukkolok tovabbra is gozerovel! Akkor holnap lesz a nagy nap, ugye? Lili

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Lili, kedves Tőled hogy szurkolsz :) majd hozom a friss infókat amint lehet.

      Törlés