2016. november 16., szerda

Izgulás

Mozgalmasan telt az elmúlt pár nap. Hétvégén kimozdultunk picit bulizni, mozi és utána beültünk egy bambira, gondoltam utoljára kirúgok a hámból így fet előtt. Sikerült a világ legihatatlanabb, legpocsékabb kézműves ciderét kiválasztanom....mindig belenyúlok a rosszba. De azért jó volt picit lazítani.
Péntekre sikerült időpontot kérnem UH-ra, remélem lesz peteérésem, kicsit be vagyok már tojva hogy lesz-e tüsző. (de csak a főnököm és a szabim miatt izgulok egyébként :)
Visszapörgettem a tavalyi emlékeimet és úgy rémlik amikor elindult a beágyazódás, akkor szedtem aspirin protectet. Szóval most is turbósítok majd vele. Előkotortam a szekrénykében és közben a kezembe akadt egy üveg clostilbegy :) Még jó pár éve írta fel Sz doki (napi 1/4 szemet... ) de nem ért semmit sem. Nem volt szívem kidobni. Csupán 2 és 1/4 maradt, ezért gondoltam napi fél szemet bekapok,  bajom csak nem lesz tőle.
Beszereztem egy flaska aloe vera gélt is, gőzöm sincs mire lesz jó, de kortolygatok belőle reggelente egy kicsit. Szerintem még 2-3 nap és elfogy ez is.
Voltam ma futni is, lenyomtam 9 km-t, mozgok amíg még lehet. Holnap egy kis iszappakolás, hétvégén még el szeretnék menni masszázsra is meg jó lenne még egy gyógyvizes fürdőt is beiktatni.
Ennyi a program :) bárcsak tudnánk időutazni, klassz lenne már a pocakomat simogatni és a kis picurkák rugdosását érezni.
Valamelyik nap olyan hülyeséget álmodtam (pedig szinte sose szoktam babával álmodni - max. álmodozni )
Szóval az történt, hogy G-vel elmentünk valami csúszdaparkba, és már egy ideje ott voltunk, mikor eszembe jutott hogy a gyerkőcöt meg véletlenül otthon hagytuk egyes-egyedül. Aztán még azt is elfelejtettem, hogy tisztába kell tenni, és napokig úgy maradt kakiban állva....
hogy tud az ember ilyen marhaságot álmodni? :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése