2016. november 24., csütörtök

Előkészületek

Holnap lesz a nagy nap :)
A héten megpróbáltam mindenre odafigyelni.
Nem ettem semmi cukrosat (nem volt egyszerű, mert imádom a nasit)
Nem ettem fehér liszet (a gm diéta miatt amúgy sem eszek, de azért ritkán szoktam picit csalni)
Mindjárt indulok a második futikámra (G konditerembe van és 18:45-re rendelte a taxit, így ha már el kell mennem érte, futok egy pindurit)
Most másztam ki a kádból egyébként, először csináltam egy laza cickafarkos/kamillavirágos ülőfürdőt, hogy ellazuljak, aztán a szokásos iszappakolás. A szálas teát legutóbb beletettem egy fehérneműmosós hálóba szűrő gyanánt,szupi volt, de véletlenül elfejtettem kivenni, így pár nap alatt szépen kicsírázott. Még gondolkodok, hogy kiültessem-e a kertbe :D
Mivel nem volt gusztusom kitakarítani, így gondoltam egy harisnya is megteszi hogy leszűrjem a 3 zacskó teát. Hááát, sikerült kipottyannia belőle :D
nem volt valami guszta fürdő, még most is akadnak tea darabkák a tarkómon

Apropó iszap,  múlthéten frankón megégettem magam... elvileg 42-43 fokosan az ideális hőmérséklet, meglézereztem és tényleg annyit mutatott. Csak nem számoltam azzal, hogy az edény alján valószínű forróbb a helyzet, így én balga, magamra kentem az 50 fokos iszapot. Érezte a hamvas kis bőröm hogy az neki nem lesz jó, de gondoltam kibírom, még le is fóliáztam :D utána meg csodálkoztam hogy rákvörös lett a bőröm és fáj. Szerencsére megúsztam hólyag nélkül. Na ma már óvatosabb voltam és jól felkavartam a cuccot kenés előtt.
Ma kezdtem az utrót is, nem egyszerű...Reggel még kómásan betolom, meló után meg kénytelen vagyok 30-60 percig vízszintbe lenni. De holnaptól szabin leszek :) annyira szupi
Ja, és holnap lesz a szalagavató is :( kicsit de ja vu-m van. Tavaly pont a szalagavató előtti nap kellett telefonálni hogy hány embrió lett. Remélem most szerencsésebben alakul november vége mint 2015-ben.
Holnap majd jövök a jó hírekkel, bízom benne hogy mindenki felébred majd :)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon drukkolok :)
    Tenyleg, de tényleg megtettél a siker érdekében, úgyhogy minden rendben lesz. Kívánom, hogy a kis alberloid nagyon jól érezzék magukat nálad.Biztos vagyok benne, hogy 9 hónapig tuti lakói lesznek a berlemenynek.
    Én megfogadtam K. doki tanácsát...tényleg hatasos;)
    Puszillak
    Annababo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) én meg érted szorítok most nagyon, hogy minden simán menjen. Hétfőre lesz sok szép petesejted, ne izgulj. K. doki pálinkás tanácsára gondolsz? Én most fogom benyomni az esti adagot :D
      Megérdemeljük mindannyian hogy kismamák legyünk. Ha már ennyi energiát, pénzt és odafigyelést belefecceltünk, és nagyon-nagyon akarjuk, be fogjuk vonzani a pozi tesztet és valóra válik az álmunk, majd meglátod. Lesz saját kis lurkónk :)

      Törlés
  2. De izgi :) Szorítok nagyon! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Ganyu <3 sokat segít ám hogy ennyien drukkoltok nekünk :)

      Törlés