2016. október 24., hétfő

Mire nem jó egy kád

Már 1 hete nem szedem a Visanne-t, az első pár napban azt hittem meg fog jönni, mert pecsételtem, ezért bevetettem mindent hogy ez időben meg is történjen.
Így előkészítettem életem első házi iszappakolásához a hozzávalókat, hisz ez köztudottan vérbőséget okoz.

A recept:

1. Végy egy nagy vödör jó minőségű iszapot :)

2. Kanalazd félig-háromnegyedig egy magas fazékba a fekete sűrű iszapot, majd önts bele egy pohárka vizet, hogy hígabb legyen.

3. Hevítsd fel 43 fokos hőmérsékletre a masszát, de kavargasd szaporán.

4. Közben ágyazz meg a kádban, béleld ki puhára takarókkal,törölközőkkel, tégy bele párnát is. Hogy ne koszold össze a takarót, takard le fóliával.

5. Ezalatt figyelj az iszapra, nehogy odaégjen. Ha elérte a kívánt hőfokot (43°) akkor már csak fel kell kenni. A hőmérésre én egy lézeres mérőt használtam (de az ujjunk beledugásával is eldönthetjük megfelelő-e - csak utána ne nyaljuk le a trutyit, mert ez nem csokikrém, se nem mákos töltelék)

6. Mikor elkészült az iszapunk, már csak fel kell kenni a megfelelő helyre. Üljünk bele a fóliával kibélelt kádba fazekunkkal a kezünkben. Fakanállal pakoljuk az ágyékunkra, szeméremdombunkra a forró iszapot. Borítsuk be az egész alhasunkat ezzel a gusztusos csokikrémmel. Ha ez megvan, akkor csavarjuk be magunkat a fóliával amennyire csak lehet.

7. Dunsztolódás szakasza: Bugyoláljuk be magunkat amennyire csak tudjuk, takarókkal, törölközőkkel stb. Én fürdőköpenyben voltam, plusz becsomagoltam magam még egy takaróba is, amit sikeresen össze is iszapoztam :)


8. Várjunk türelmesen 30 percet, addig relaxáljunk, hallgassunk zenét, égessünk illatgyertyát, vagy csak fotózzuk magunkat, hogy meg tudjuk mutatni másoknak, a babáért milyen marhaságokra vagyunk képesek :)

9. Ha letelt a fél óra, akkor óvatosan kaparjuk le magunkról az iszapot és tegyük vissza a fazékba, hisz többször használatos. Ne álljunk fel kaparás előtt!!!! Különben a gravitáció miatt kifolyik a fólia alól az iszap (saját tapasztalat :) )

10.Tisztálkodjunk meg alaposan. Mossuk ki a kádat, vakarjuk le az égett iszapot a fazék aljáról. Adagoljuk vissza a maradék iszapot a vödörbe.  Élvezzük magunkon az iszap mennyei illatát :)

 Mivel ez a rendkívül hosszú művelet sem hozta meg a menszit, sőt a hétvégi gyógyvizes fürdőzés sem, így úgy gondolom hogy egy körből kimaradtam és a várható érkezése Vérnéninek november eleje lesz, a kövi ciklus. Addig is türelem :)

3 megjegyzés:

  1. Mire jó egy kad + 1 vödör iszap...először csak a fényképre fókuszáltam..a vödörre, arra a jó nagy adag valami. Zseniális, olyan jót nevettem. Mire nem képes az ember lánya. Majd, amikor a férjed meséli az unokáknak, hogy tudjátok, az úgy volt, hogy nagyanyatok kibelelte a kadat....
    Puszi ;)
    Annababo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe, még az unoka nincs tervbe véve :D
      jó ötletet adtál, legközelebb bevonom a férjem is az iszapolásba, hogy tudjon mit mesélni majd, befogom kavargatni, mosogatni :)

      Törlés
  2. Nekem is az jutott eszembe mint az első hozzászólónak.Hihetetlen mit meg nem teszünk egy bébiért. 😃

    VálaszTörlés