2019. december 7., szombat

Turbósítani kellene

Úgy döntöttünk G-vel, hogy még idén visszamegyünk egy eskimo babáért. Természetesen, ahogy az lenni szokott, 1-2 nappal később jött meg Vérnéni ( mikor máskor, mint Mikulás estéjén) így már igazán kérdéses lett, hogy belefér-e a transzfer.
Pénteken felmentem az első uh-ra, ahol kiderült, hogy december 23-án már zárva lesz a műtő :(
Sz dokival gyors számolgatásba kezdtünk és arra jutottunk, hogy valószínű nem fér bele, kivéve ha extra rövid ciklus lesz. Ha lehet hinni a statisztikának, 25 napos ciklus következik. Az 5 napos embrióimmal számolva, 9. cn-en este repesztek,  11. cn-en ovu és 16. ciklus napon, december 20-án beültetés. Hát nagyon necces a dolog. Vajon hány mm-es tüszőt kellene produkálnom, hogy arra rá lehessen küldeni egy ovitrellet? Számítana vajon, ha 1-2 nappal később repesztek és az 5 napos blaszto kicsit korábban visszakerül? Elvégre pont erről szól az implantációs ablak is, hogy vannak nők, akiknek akkor sikeres a lombik, mikor nincs szinkronban az embrió a ciklussal. Sok a kérdőjel a fejemben.
Mindenesetre Sz doki vevő mindenre, úgy láttam.
Szerintetek mivel tudok peteérést gyorsítani? Cickafark? Málnalevél tea? Sok gyümi/folyadék?
Ha tudjátok a tutit, osszátok meg velem.

5 megjegyzés:

  1. Ha esteleg termesztes progeszteromt elkezdenel kenni par nappal korabban, mint a tizenkettedik?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Progit azért nem gondolnám, hogy szabad pé előtt kenni. Igazából most a lényeg az, hogy péntekre összehozzak egy méretes tüszőt. Vettem cickafark teát meg málnalevelet. Utóbbiról több helyen olvastam, hogy előre hozza az ovulációt. Szóval ő lesz az én mentőövem 😃 Aztán vagy bejön, vagy nem

      Törlés
    2. Akkor miert progikremmel szoktak beallitani a ciklust? E smiert a 12. napon kell elkezdeni kenni, ha a tuszorepedes altalaban a 14-15 napon van? Komolyan kerdem, en ebben nem vagyok jartas. Azt hittem, azert van igy, mert valami modon hatassal van a sargatestre es a tuszorepedesre.

      Törlés
    3. Nagyon jó a kérdés! Fogalmam sincs, miért?! Sosem hallottam még egyébként ilyet :D
      Azt tudom, hogy lombiknál mindig meg kellett várni a leszívást, és csak azután volt szabad elkezdeni a progi pótlást ( aznap este vagy másnap)
      Legutóbb azért akarta a doki leállítani a stimumat, mert eldurrant egy-két tüsző és elkezdett emelkedni a progeszteron. Azt mondta, hogy ez nagyon rossz hír és így nincs értelme folytatni. Szóval passz 🤷🏻‍♀️

      Törlés