2019. december 13., péntek

Péntek 13.

Ez a nap sajnos nem hozott szerencsét. Reggel 6-kor már az intézetnél voltunk G-vel és rohantunk be az épületbe. Meg volt beszélve, hogy korábban megyünk és aláírja a felengedő nyilatkozatot, aztán mehet is vissza dolgozni, én meg ha végeztem az uh-n,majd hazabuszozok. Na mikor beléptünk az ajtón, már gyanús volt, hogy valami nem oké. A lift ki volt szedve a helyéről, minden bebugyolálva papírral. A frissen festett fal és a létrák alapján úgy tűnt, itt valami felujítás van. Persze sehol senki 😃 aztán hirtelen ránk szólt egy hölgy, hogy nem lehet itt lenni. Biztos nem tudunk olvasni, ki van írva, hogy hol a bejárat. Így kitessékeltek minket 🙈
Mondjuk mentségünkre legyen mondva, sötét volt még odakint és egy árva lélek sem állt sorba....
Sajnos az uh-n nem kaptam jó hírt. Nem is tudom miért gondoltam, hogy van esélyem egy karácsony előtti beültire. 15 mm -es a tüszőm. Ami valljuk be nem is olyan rossz, hisz 7 és fél napja jött meg. De Sz doki úgy döntött , hogy ezt nem repeszti meg. 20 felettire lehet ráküldeni az ovitrellet, ennek meg még tuti kell vagy 2 nap. Így marad a valószínű a január vagy a tavaszi/nyári szünet. Sajnos szabim nincs a jövő évre, a melóhelyen meg nem akarom híresztelni, hogy kistesó projekt van.

2 megjegyzés:

  1. ez nem kapcsolódik szorosan a bejegyzéshez, de hogyhogy nincs szabid jövő évre?
    sajnálom, hogy ez most nem jött össze!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rosszul fogalmaztam, szabim termèszetesen van, viszont a pedagógus pálya hátránya, hogy azzal nem mi rendelkezünk. Ezt szigorúan a kötelező őszi/téli/tavaszi/nyári szünetekben vehetjük ki. Olyan opció nincs, hogy én odaállok és akkor most szabira megyek csak úgy. A 2 anya napommal tudok gazdálkodni. De majd valahogy megoldom a januárt, mielőtt még lejárnának a leleteim.

      Törlés