2019. szeptember 16., hétfő

Tanévkezdés

Már régóta tervezem, hogy írok, de valahogy mindig találok más tennivalót.
Meló téren annyi történt, hogy ugyan visszamentem teljes állásban dolgozni, de azt a rengeteg 60+ nap szabit ki kell vennem, így csak az őszi szünet után tudok rendesen is munkába állni.
Ez viszont most nagyon kapóra jön a bölcsi miatt, mert Ricsike nem viseli túl rózsásan az új közeget.
Eleinte minden fantasztikus volt , amíg én is ott voltam. Még az ott alvással sem voltak problémák. Viszont a reggelek katasztrófálisak.... mikor már meglátja a bölcsi ajtaját, toporzékol, hogy vegyem fel. Amikor pedig átadom a csajoknak, egyenesen üvölt és rúgkapál 😳 egyre nagyobb hisztiket nyom le. Pedig kifogtunk 2 tündéri fiatal, mosolygós, aranyos kisgyermek nevelőt. A csoportban eddig csak csajok járnak 😀 kíváncsian várom, mikor jön haza a gyerekem kilakkozott körmökkel és hercegnőnek öltöztetve , mint a képen a kiscsávó 😂



Ráadásul, amit álmomban sem gondoltam volna, az én mindenevő kisfiam kajasztrájkba kezdett. A gyümölcsön, kekszen és kenyérhéjon kívül semmit nem fogad el a bölcsiben. Azóta itthon is extra válogatós lett, már tényleg nem tudom mit tegyek elé... bolognai, pörkölt nokedlivel, rántott husi, sültkrumpli, bundás kenyér, macisajt és töménytelen szénhidrát, ennyi 🤷🏻‍♀️ Szerencsére a gyümölcsöt szereti, na de mi lesz a zöldségekkel???
Elvileg jön a 4 utolsó foga, de ki tudja mikor lesz vége annak is?
Holnap megyünk oltásra, majd rákérdezek a doki néninél, meddig normális ez a nem evés. Már csak 15 kg a kis tökmag ( volt több is 😂)

A kistesó projekt egyenlőre jegelve van, közöltem G-vel, hogy idén nem szeretném. Voltak mostanság hullámvölgyek a kapcsolatunkban, kicsit elbizonytalanodtam. Most megint minden happy, de ki tudja meddig tart. Egyenlőre kivárok

Aztán ha megérett rá, télen vagy tavasszal megyünk fetre.

Egyébként ma 1,5 éves Ricsárdka, úgy rohan az idő ❤️

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése