2019. május 10., péntek

Újabb gebasz

Abban maradtunk Sz dokival, hogy ha beállít Vérnéni, irány Budapest és megkapom a Marvelon receptet (amit nem értek, hogy miért nem kaptam már meg korábban)

Hát mondhatom, nem voltam túl boldog, mikor ma 10:30-kor felfedeztem hogy megjött.
Hétfő már késő lett volna felmennem,így nem volt mit tenni, gyereket összekészítettem és be a kocsiba, irány Buda. Az utolsó pillanatban estem be az ajtón. Az asszisztens is meg a doki is kérdezték, hogy miért ilyen későn jöttem?
Talán mert nem találtam még fel a teleportálót?
Betessékeltek a vetkőzőbe, hogy készüljek fel ultrahangra (csak tudnám minek?)
Végül ők is rájöttek, hogy arra most semmi szükség.
Aztán megkaptam a fogigátlót, persze nem azt amit korábban megbeszéltünk (Novynette névre hallgat)
Megbeszéltük a további teendőket:
Vinnem kell az immunológiai panel (ez tegnap megérkezett és minden okés, kivéve az anti tpo) és a negatív hüvelykenetet.
Ezzel viszont megint van egy kis bibi. Már 2 napja telefonálgatok, hogy hol a kenet leletem, hisz az 5 munkanap már lassan 10.
Most küldte a centrumlab az e-mailt, amiben ez szerepel: Vizsgálatra alkalmatlan minta érkezett.
Gondolom valaki eltörte az üveglapot, ráfolyt a kávé vagy elkallódott a mintám :(
Ha nem kezdek el kutakodni, akkor lehet még most is lapítanak....
Szóval szívás a köbön, főleg hogy most menszeszelek és még legalább 1-2 hét mire újra lehet kenetet venni.
Visszatérve a BMC-s látogatásomra:
abban maradtunk, hogy holnapután elkezdem szedni a bogyót és ha bevettem mind a 21 szemet, akkor rá 6 napra mennem kell ultrahangra.
Ezzel csupán annyi gondom van, hogy akkor én már valószínűleg a 4. vagy 5. ciklus napon leszek (ha a korábbi fogigátlós kezeléseimet veszem alapul. Persze nem törvényszerű, hogy most is 2 napra rá fog megjönni, de elég sanszos.
Szóval azt találtam ki, hogy vasárnap csak este veszem be az 1. tablettát és próbálom pár naponta kicsit kitolni a bevételt 2-3 órával, így 1 nappal tuti tudok csúszni.
Nem gondolom, hogy egy short protokollt ilyen későn kellene elindítani, főleg hogy GNRH-t is kellene kapnom már az elején.
Persze ki tudja, lehet nem is short lesz (mert hogy ebben maradtunk a múltkor) én már nem tudok semmit.

4 megjegyzés:

  1. Jaj, de bonyi, de remélem minden úgy alakul, ahogy kell!
    Mi most csütörtökön megyünk az új Sz. dokihoz konzira :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. drukkolok, hogy minden simán menjen :)

      Törlés
    2. Szia! En is most kezdek bmc be! Milyen lombik eljarast fognak hasznalni nalad? Nalunk is ferfi problema van ! Koszi

      Törlés
    3. Úgy tudom short protokoll lesz. De ha kezdünk, megírom 🙂

      Törlés