2019. május 20., hétfő

Döderlein

Írtam legutóbb, hogy a kenetemre azt írták: vizsgálatra alkalmatlan minta érkezett.
Nos úgy tűnik, megoldódott a rejtély, ugyanis ma voltam bent Sz dokinál és mutattam az eredményt. 
Nagyon pipa volt a laborosokra, le is ment hozzájuk rendet rakni, állítólag a bürokrácia hibája...
Így hát újra levette.. most drukkolok, hogy nega legyen, mert ha nem az, akkor jajj nekem.
Meg tudtam még egy nagyon érdekes dolgot a beszélgetésünk során.
A legújabb kutatások szerint az ivf sikerességében nagy szerepe van a hüvelyflórának. Ha normál mennyiségben megtalálhatóak a Döderlein baktériumok, akkor a beültetés sikeressége a doki szerint 47%, ha ez nincs , akkor csak 7%.
Fogalmam sincs, hogy ezt hasraütésre mondta, vagy tényleg mostanában olvasta egy publikációban, de lehet benne igazság.
Nekem világéletemben volt gombám, felfázások stb. Ha már a kelleténél több csokit eszek, vagy antibiotikumot szedek, kijön. Ha kijött, akkor viszont az egészséges hüvelyflóra elpusztul.
Így viszont barátságtalan lesz odabent a környezet, ami nyilvánvalóan a méhemre is kihat.
Tehát most ezerrel tolok mindenféle tejsavas kúpos finomságot.
Egyébként az a fura, hogy a kaáliban a 9 lombik alatt egyszer sem kértek hüvelykenetet bacira, gombára vagy bármi másra célirányosan.
Itt a bmc-ben meg szinte ez volt a legelső vizsgálat. Ahol végre kiderült a gomba, illetve hogy kb nulla a Döderleinek száma...cseppet rottyon van a hüvelyflórám 🙁
Simán el tudom képzelni, hogy ez is közrejátszhatott a sorozatos kudarcainkban.
Most 2 hétig ez lesz az esti vacsorám

19 megjegyzés:

  1. Jol emlekszem, hogy te fagyasztottad meg az Emociodat egyszer? :) Na, ha van otthon, akkor... En tampont szoktam beaztatni, es mehet egy kicsit fel. Vagy irrigalni. A multkor volt egy eleg durva fertozesem, es par nap volt, mire eljutottam nogyogyaszhoz. Csak az Emociot hasznaltam, a nogyogyasz meg ertetlenkedett, h minek mentem, mert o nem lat semmi fertozest. :)) Elegge rendbeteszi a huvelyflorat (is).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az nem én voltam 😀
      Köszi a tippet egyébként. Utánajárok ennek
      az Emocionnak. Bár most jól bevásároltam ilyen téren. Tuti kinyír G, ha tovább költekezek 😬

      Törlés
    2. Az Emocio allati jo Ricsinek is, neked is, G-nek is szajon at. Csak neked meg altajra is hasznalhato. :D Mondd, h a csaladnak veszed. ;))

      Törlés
    3. Lányok, az Emóció784-ről beszéltek?

      Törlés
    4. Szerintem igen 😀 csak azt dobta ki a google

      Törlés
  2. Erről a Döderleinról még nem is hallottam soha...😮 Simán lehet, hogy nálam is közrejá5szik a Döderlein-hiány, úgyhogy ma be is szerzek egy adag tejsavas kúpot. Köszi az infót! Remélem gyorsan rendezi a helyzetet nálad is a ez a rengeteg kúp!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ártani semmiképp sem fogsz vele, remélem sikerrel járunk mindketten 😀
      Elvileg a mindennapokon is ( pl. uszi, sex, menstruáció után ) ajánlott lenne használni

      Törlés
    2. Ma végre beszereztem a Vagilactot, aztán majd a többit is szépen sorban. Félelmetes, mennyibe kerülnek ezek a cuccok, pedig minden nőnek alanyi jogon járnának szerintem. Persze, tudom, hogy a mindennapokban is használni kellene, de egyelőre sajnos nem vagyunk csilliárdosok...😁
      Igen, én is nagyon remélem, hogy mindketten sikerrel járunk!

      Törlés
  3. Azta! Én is koppintom! Épp most hagytam abba egy antibiotikum kúrát tüszős mandulagyulladásra. Június elején kezdjük a lombikot addigra remélem helyreállnak a dolgok. Köszi a tippet! Anna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Hunti új megjegyzést írt a(z) "Döderlein" című bejegyzésedhez:

      Uhh, akkor tényleg szerezz be te is valamilyet. Igazából fogalmam sincs miben különböznek, nem igazán volt alkalmam utánajárni. A pro+ femina szájon át szedhető. A lactofeel meg ilyen kis folyékony cucc, amit fel kell küldeni egy tubussal. A 3. pedig kapszula lentre 😀
      Remélem a 3 különböző textúra közül valamelyik csak hatni fog.
      Aztán potyogjanak a pozi tesztek idén nyáron. Sok sikert! 😊

      Törlés
  4. Nekem is evekig allandian felborult a huvelyfloram, Dr. Ujházy András segitsegevel megoldodott a problema es sikeres lett a kovetkezo beultetetes (bar kozben intezetet is valtottunk), de Ujhazy dokit szivbol ajanlom,lombiktemaban nincs kepben de huvelyfertozesek ugyeben o a csaszar, a gellert teren rendel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a tippet. Ha nem sikerült kiirtanom a nyavajást, még jól jöhet egy csodadoki 👍

      Törlés
  5. Oh, hát a Döderlein értékem az nekem is rossz sajnos :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked mondott rá vmit az új Sz doki??
      Mert nekem ő is javasolta ezeket a kúpokat. Azt hiszem azt mondta, olyat vegyek amibe lactobacilus van.
      Jegyzetelnem kellett volna

      Törlés
  6. Nem beszéltünk erről, mert a többi eredményem (pl: clamydia) még nem jött meg, ezért szerintem ezt sem nyomtatták még ki neki, én meg el is felejtettem. De biztos, ami biztos alapon vettem Gynophiust 3s Emotiot én is :D tök jó, hogy ezt most írtad ;) :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Emocio menjen belsoleg (gyomorba) is, reggel-este 30-30 ml. Tamponbol en szoktam egy csomag minit venni, mert ha csopogtetek ra, akkor megszivja magat, es nehez feltenni. :D 1-2 orat bent szoktam hagyni, naponta tobbszor cserelgetni. Lehet valtogatni a tobbi huvelyi keszitmennyel egyutt. de ha van irrigator otthon, akkor abba is lehet oldatot csinalni belole, es oblogetni vele.

      Törlés
    2. Ja, es TILOS hutobe tenni!!! :D Ra van irva, biztos tudod, csak emlekszem valakire, aki elutazott, es berakta a hutobe, h ne romoljon meg, es megolte az osszes bacit benne. :D (Ezek szerint nem Hunti volt. Lehet, hogy Mici.)

      Törlés