2018. december 26., szerda

Ez már megint nem jött össze

Nagyon vártuk a kis picúr első karácsonyát, elterveztem, hogy minden tökéletes lesz. Kiválasztottuk a legszebb, legnagyobb fát az árusnál. Én  gondosan becsomagoltam az ajándékokat. Megbeszéltük, hogy késő este díszítünk és reggel, mikor Ricsim felkel, már a meseszép, fényes, csillogó  karácsonyfa várja.
Na ehhez képest minden balul sült el.
Fáradtak voltunk az esti díszítéshez, A kis tökmag pedig mikor máskor, mint 24-e hajnalra belázasodott 😞
Egész nap bágyadtka volt, néha kaptunk pár kósza mosolyt, de nem így szerettem volna ünnepelni.  A fát ugyan megcsodálta, de nem tüzelte fel túlságosan.
Tegnap este már 39,9-et mértem neki popsiban, a germicid kúp elfogyott, a nurofent meg többször is kiköpte, ráadásul 2 napig csak a mellkasomon volt hajlandó elaludni. Hát mit mondjak, komoly meló ez az anyaság. A gyerekorvosunk elérhetetlen, a felnőtt ügyeleten millióan vannak...
Ma ott tartottunk, hogy hajnalban azt súgta az anyai ösztön, hogy vigyem be a kórház gyerekosztályára. Jó gondolat volt, mert a főorvos megvizsgálta, aztán kiderült, hogy bakteriális garatgyulladása van, ez okozza a magas lázat. Ollé, megint kaptunk antibiotikumot.
De ez legalább nem olyan keserű, mint a múltkori.
Most nagyon felkészültem, issza a normafloret, kenem a popsit canestennel, nehogy kijöjjön a gomba, mint legutóbb. Szóval betegesen ér véget ez az év.
Szerencsére azóta hat a gyógyi és már jobban van, végre a saját ágyában alszik 😍
Szóval így telt el ez a csodás 3 nap.
Remélem nektek kellemesebb karácsonyban volt részetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése