2018. december 28., péntek

Angioödéma

Sose lesz vége ennek a tortúrának...
3. napja kap Ricsi egy antibiotikumot a torkára napi 3x.
Megkínlódunk vele, mert nagyon ellenkezik mikor be akarom adni. Ma reggel belecsempésztem a tápszerbe és mikor már majdnem megitta, sugárban kihányt mindent 😞
Napok óta szinte semmit sem pihenünk, a kis törpe most se tudott aludni. Fogalmam sincs, hogy mi a baj. A torka? Foga? Vagy más? Félóránként sírva kelt, csak a mellkasomon tudott visszaaludni.
Reggel G azzal fogadott, hogy menjek , dőljek le 1 órácskára,  ő addig vigyáz Ricsire.
Letelt az 1 óra, jött felébreszteni, mert indult a munkahelyére, mikor sírást hallottunk...
Kitaláljátok? Kiesett a babakocsiból 😳
Szerencsére hason volt benne és szerintem le akart ereszkedni, csak nem jött össze, így nem üthette meg magát annyira. De pipa voltam G-re, hogy miért hagyta ott. Még a karfát se csatolta be...
De nem is ezért kezdtem el írni ezt a bejegyzést.
Szóval készültünk az esti lefekvéshez, mikor feltűnt, hogy nagyon meg van duzzadva Ricsi kukesza.
Brutálisan néz ki, így nem volt mese, rögtön bevittük az ügyeletre. G azon kattogott, biztos az eséskor megütötte. Én meg az antibiotikumra gyanakodtam.
Megvizsgálta egy kedves doktornő és neki is ez a gondolata. Egyébként Penicillin alapú a szirup.
Most elolvastam a betegtájékoztatót és szerepel benne, hogy ödémát okozhat, súlyos esetben angioödémát, ami szerencsére nem a torkán jelentkezett, hanem a fütyijén.
Kennem kell tetrannal illetve kamillával borogatni. Remélem reggelre lelohad.
Nem mondta ugyan, de azonnal abbahagytuk az antibiotikumot, szerencsére már az esti adagot se kapta meg.
Jó lenne már egy kis pozitívum is, véget érhetne ez a rossz hullám.



5 megjegyzés:

  1. Mielőbbi gyógyulást Ricsinek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen!
      Reggel már kicsit javult a helyzet odalent, de még mindig nem az igazi :(

      Törlés
    2. Gyógyulást a kislegénynek!!!Boldog új évet😀

      Törlés
    3. Köszönjük szépen �� már jobban van a kis kukesza �� de a torka még mindig nem az igazi.
      Kistesóban gazdag új évet kívánok Nektek!

      Törlés
  2. Köszi remélem így lesz😀

    VálaszTörlés