2018. március 27., kedd

Túl az első héten

Miután hazatértünk a kórházból, kicsit döcögősen indultak a dolgaink. Ez a tejbelövellés annyira nem jó móka... Hétfő estére lett egy kis lázam, beton kemény cickók társaságában. Egész éjszaka masszíroztam és fejtem, aminek szerencsére másnapra meg lett az eredménye. Szép lassan indult be a tejcsi, de néha úgy érzem még mindig nem az igazi.
A kis tökmag rettentő ráérősen lakmározik, tisztára mint az apja.
Most ment el a védőnő, szerinte rendben van a picúr, igaz még a születési súlyt nem nyertük vissza, de már közel járunk.
Készült pár fotó a kis trónörökösről, megosztom Veletek :)




19 megjegyzés:

  1. Jáááj de édes, kis Döbrögi :-D ♡

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép kisfiú. Látszik, hogy nagy baba, kisimult érett. Ügyes vagy hogy megy a szoptatás, biztos pár nap múlva már tökéletes lesz az is (bár én nem tudom sajna).
    Sok sikert továbbra is, és írj majd ha van időd, jó olvasni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért voltak mélypontjaim és cumisüveges megmozdulások, de pár napja azt hiszem minden sínen van szerencsére 😊

      Törlés
    2. Melypont termeszetes, szoptatni eleinte nem egyszeru, sot, altalaban meg kell dolgozni egy picit erte, ugyanakkor ha beindul, a vilag legegyszerubb dolga :-)
      Orulok, hogy megtapasztalod ezeket.

      Nagyon szep kisfiu!

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Bizony, szép kis súllyal született 🙂 lassacskán visszaszedjük

      Törlés
  4. Ez szuper. Én is így indítottam aztán 23 hónapig szoptattam a Kisembert

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az nem semmi 😀 jól bírtad nagyon 👍 Én azért olyan sokáig nem tervezek

      Törlés
    2. Nem terveztem én sem, csak olyan 10 hónapra. De ez lett belőle. A gyerek így döntött.

      Törlés
  5. Nagyon szép baba jók a fotók😀Jó hogy írtál!!!

    VálaszTörlés
  6. Meg nem kommenteltem neked, de eleg regota olvaslak, sokat kivantam, hogy sikeruljon Neked is ennyi megprobaltatas utan edesanyava valni! Most, hogy megszuletett, nagyon sok boldogsagot kivanok nektek egyutt! Gyonyoru kisfiu, csak amulok mennyire tokeletes szepseg! Szavak nincsenek ra, gondolom ti is igy erzitek! Megegyszer nagyon sok oromet, boldog elkovetkezo eveket kivanok Nektek!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a kedves szavakat ❤️ Én sem tudok betelni ezzel a kis herceggel, ő a legnagyobb csoda ami valaha is történt velünk és tökéletes kis pasi, nagyon jó baba.

      Törlés
  7. Nagyon édes! Kívánom hogy sok örömed legyen Benne!

    VálaszTörlés
  8. Hat R baba gyonyoru. Gratulalok, hogy vegre valahara a ti almotok is valora valt. Mi sperma gondok miatt megyunk elso konzultaciora a Kaali intezetbe. Ti milyen vitamint szedtetek, hogy kicsit feltornasszatok a katonak szamait?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szokásos: c,d,e vitamin, cink, szelén, folát, q10, astaxhantin, brocco gluthation. De korábban szedtük az animal packot is

      Törlés
  9. Válaszok
    1. Igen,minden szuper. Jó hogy emlékeztettél hogy írnom kellene 😊 pont volt egy kis időm

      Törlés