2018. április 19., csütörtök

Első hónap kipipálva

Holnap leszünk 5 hetesek. Azt kell hogy mondjam, nem volt könnyű ez az időszak, de akkor sem cserélnék senkivel :)
Az első hét után rendesen beindult a tejcsi, elmúlt a sárgaság, úsztunk a kakiban/pisiben, tökéletes volt minden. Tartottam a 3 óránkénti szoptatást. Aztán húsvétkor valami elromlott....
Ricsike elkezdett ok nélkül üvölteni, hiába ötleteltünk mi lehet a baj. Evett, tisztába lett rakva, jó idő volt bent, mindent sorra vettünk. Csak 1 dolog lehet, biztos fáj a hasa, nem tud kakilni. Na elkezdtünk mindent kipróbálni, a masszírozástól kezdve a tornáig , mindent bevetettünk. Aztán mikor már bő 2 órája ordított szegénykém, apa beadta a derekát és elment szélcsövet venni :(
Egy dologban értettünk egyet a terhességem alatt, de abban nagyon: nem dugunk semmit a gyerek fenekébe 😀 hát ez gyorsan megdőlt...úgy látszik a sírás minden elvet felülír.
Persze a szélcső nem segített. Később felfedeztem hogy a kis tökmag brutálisan habosat kakil, mintha sörcsap lenne a popója 😁
Szerencsére ezt lerendeztük egy kis espumizannal meg biogaiával. Azóta sugárban kakil, van hogy engem spriccel le, de a szőnyeget is ki kellett mosni már 3x is.
Viszont a sírás nem maradt abba, 1-2 napig ment a bömbi, mire rájöttünk hogy éhes.
Így feladtam a 3 óránként etessünk elvemet is. Utánaolvastunk és azt találtam , hogy növekedési ugrása van, ilyenkor non-stop ciciznének a picik, így hát én is ezt tettem, pár napig rajtam csüngött. Aminek az lett az eredménye, hogy megszűnt a sírás és bögyös maca lettem.
Igazi tejcsárda vagyok most is, köszönhető némi szoptatós sör és tea szürcsölésének is.
Most ott tartunk hogy az én kis vékonyka kisfiam súrolja az 5 kg-t, felszedett némi tokát és hurkát. Igen csak jó étvágya van , pedig nem lett iszsz baba. Próbálom tartani a 2.5-3 óránkénti etetést.
Az éjszakáink változóak, volt hogy szó szerint egy percet sem aludtam, de pl. ma csak egyszer kelt fel, ami jól hangzik, csak ilyenkor még 1-2 órát ébren van 😂 Örülnék ha végre beállna valami rendszer.
Sétálni, autózni, vendégségbe menni nagyon szeret, mindig jókat szunyál. Bárcsak éjszaka is megtartaná ezt a jó szokását.
Még olyan sok mindent nem csinál a kakipisiszunyán kívül, de a buksiját elképesztő ügyesen tartja már a kezdetektől.
Szóval így állunk most, várjuk a bűvös 6 hetet ❤️

5 megjegyzés:

  1. a buvos 6 hetnel ujra jon a novekedesi ugras. :) bar gondolom, utanajartal.
    hat, az elso gyerek elott en se gondoltam volna, h barmit a fenekebe dugjunk, de rajta csak a szelcso segitett. se infacol, se biogaia, se az, ha en toltam a komenymagos teat. a masodiknal mar siman vettem elo a szelcsovet, ha ereztem, hogy kokemeny a hasa.
    de milyen jo hirek, csak igy tovabb a boldog babazassal.

    VálaszTörlés
  2. Hát lázat muszáj lesz mérni valahogy, nálunk 2,5 éves lett mire kibírja a 10 percet a hónaljában, piciként meg szerintem nem zavarja a dolog.
    Az én lányom is 5 hetesen volt 5 kiló.
    Ügyesek vagytok, remélem jobbak lesznek az alvások hamarosan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekunk ilyen homlokhoz erintos elektronikus van. nem mondom, h neha nem teved 2-3 tizedet, de nem hiszem, h az nagyon osztana-szorozna. bar teny, mi azok a 39 alatt nem csillapitunk lazat fajtak vagyunk, mert szerencsere (lekopogom) csak alszanak lazasan, nem kinlodnak ebren sirva, 39 felett meg ugyis irany az orvos.

      Törlés
    2. Már elvesztette a szüzességét odalent 😂
      De van szerencsére alternatív mód is, fülhőmérő, meg ez a fentebb említett lézeres kütyü is.
      Az az ominózus második növekedési ugrás pont ma ért el minket, 5 hetesen ( az előző meg 2 hetesen) követelődzik, kapálódzik evés közben, kiköpi-beveszi a bimbit... tiszta kis bolond 😀
      Állandóan cicizne, szóval most jön megint pár nap megpróbáltatás, de most legalább tudom mi ez és hogyan kezeljem, így nem olyan vészes 😊

      Törlés
  3. Jó hogy írtál és szépen gyarapszik ez a kislegény😀Még lesz pár növekedési ugrás meg fogzás de hát na akkor szép az élet ha zajlik😀

    VálaszTörlés