2018. március 13., kedd

Csiga-biga gyere ki

Az a nagy helyzet hogy még mindig egyben vagyunk :)))
2 napja távozott belőlem egy nagy adag takony szerű sárgás valami, feltételezem az lehetett a nyákdugó. De semmi fájásom nincs, az nst se mutat semmi extra méhtevékenységet...
Nem tudom mikor akar ez a kiscsávó kibújni, de egyenlőre úgy fest nagyon jól érzi magát odabent, még a frontok se hatják meg. Viszont kijelenthetem, hogy az elmúlt 4 hónapban nem voltam olyan aktív mint a múlthéten, rám jött a fészekrakás. Takarítottam a házat, a kocsit is kisuvickoltam amennyire csak lehetett, végre a kertbe is kimerészkedtem :) jön a tavasz, csiripelnek a madarak, olyan jóóóóóó. Kár hogy nem voltam végig ilyen fitt mami.
Péntekre berendelt a dokim, ügyeletes lesz és reményeim szerint kipróbálja rajtam a varázsujjat.
Ami tulajdonképp annyit jelent, hogy leemeli a magzatburkot a méhnyakról, ezzel elvileg hormonok szabadulnak fel és talán beindulhat a szülés. Nagyon szeretnék már a héten babázni <3

7 megjegyzés:

  1. Már pont felakartam tenni a kérdést szülni vagy nem szülni😀Most már itt a jó idő lehet babázni hajrá Ricsike gyere ki!!Könnyű szülést és minden szépet jót!

    VálaszTörlés
  2. Már azt hittem, hogy megszültél :)
    Drukkolok, hogy minden csodásan alakuljon meghogy esetleg már a héten kijöjjön:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ki tudja még hány bejegyzést írok addig :D lusta egy kölyök, az egyszer biztos. Köszi a drukkot. Ti jól vagytok? Csemetli szépen cseperedik?

      Törlés
    2. Jól vagyunk :) és hihetelen gyorsan nő :D

      Törlés
  3. Szia
    En csak csendben olvasgatlak, de nagyon drukkolok, hogy gyonyoru elmeny legyen!
    🙂

    VálaszTörlés
  4. Drukkolok hogy a héten már babázhass!

    VálaszTörlés