2017. december 2., szombat

Egy mozgalmas hét

A héten megjártuk Sz dokit is a védőnő után, már vártam a leszúrást a súlyom miatt, de csak annyit mondott hogy HÚHA :)
G jó fej volt, mert megvédett, bizonygatta a dokinak hogy tényleg nem szoktam sokat enni és nyomát se látja hogy zugevő lennék, szóval volt nagy röhögés. Néztünk méhszájat és hallgattunk szívhangot is, minden a legnagyobb rendben volt.
A vércukromra azt mondta tökéletes, nem kekeckedett hogy beesik a cukor vagy ilyesmi. Egyedül a vizelet fajsúlyomat tette szóvá, szerinte nem iszok eleget és porzik a vesém.
Kaptam ferrofolgammát is, annak ellenére hogy jók lettek az értékeim, 2 naponta kell 1-et magamba tuszkolni. A poén az, hogy eddig is problémám volt az anyagcserémmel mióta terhes vagyok, a vas meg tudjuk mire képes.... Hiába ettem szilvát, sok gyümölcsöt, rostosat, tornáztam reggelente, volt hogy 3 naponta sikerült produkálni. Ezzel szemben G folyton bosszant a napi 4 kaksizásával...
Szóval örömöm határtalan, hogy még vasat is kell szednem, biztos jót tesz majd :D
Ezért úgy döntöttem bevetem a nehézágyút és elkezdek Szafi kenyeret sütni. Korábban is bevált és amikor gm étkeztem, nem tudom mi van benne ami jót tesz. Biztos a hajdina az, de tény hogy eddig csak egy 250 grammosat sütöttem és minden reggel tudtam tőle nyomni egy csavaros csokis fagyit :P

Tegnap szalagavatón voltam, nem volt könnyű alkalmi rucit találni ami még rám jön, de szerencsére megoldódott a probléma. Egész jól éreztem magam, szuper volt végre kicsit kimozdulni itthonról és emberek közé menni. Mindenki érdeklődött, kollégák, diákok, tapizták a hasam is, de nem zavart :)
Folyton azzal jöttek hogy csak úgy ragyogok a boldogságtól, jó rám nézni. Ez tényleg így van, hisz még mindig élvezem és jól viselem ezt az áldott állapotot így a 25. héten.

14 megjegyzés:

  1. Útifűmaghéj! Este.megiszol egy evőkanálnyit egy pohár.vízzel elkeverve, és reggelre jön a csoki fagyi! ;-) Én ezt toltam terhesség alatt, total természetes és hatásos!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Főleg a csokifagyi 😂
      Köszi a tippet, van itthon utifűmaghéj, régebben volt pár próbálkozásom, de ha rágondolok már forog a gyomrom 😃 Vésztartaléknak jó lesz

      Törlés
    2. 22 hetesen hasonlóan kűzdök én is a szurokfagyival, főleg amióta szedem a vasat! Idáig vmi kúpot vetettem be, ami segítségemre volt, de most én is kipróbálom az útifűmaghéjat, remélem beválik!
      Ja, az én férjem is naponta 4x produkál �� bárcsak nekünk is ilyen könnyen menne!
      KorNicsi

      Törlés
    3. Látod, a pasik kaksiznak helyettünk is :D
      Ettől eltekintve ugye jól vagytok? Bevarrták végül a méhszájadat? Kukacos a pocaklakód, vagy kislány?

      Törlés
    4. Bizony, helyettünk is produkálnak :)
      Hála a fentieknek, jól vagyunk... kedden volt 3 hete, hogy bevarrták a méhszájat (akkor volt 1,8cm). Tegnapelőtt voltam nagy genetikai uh-on, méhszáj majdnem 4cm, szóval minden rendbe! A kis pocaklakó is jól van, szépen fejlődik, már a 3.doki erősíti meg, hogy KISLÁNYunk lesz :) Nagy az öröm!
      KorNicsi

      Törlés
    5. jujj de örülök Nektek, szuper hír hogy minden rendben van :) gratulálok a pici lányhoz <3

      Törlés
  2. A székrekedés kismamánál nagyon nem vicces. Feltétlenül beszéld meg az orvosoddal. Heni blogját ha olvasod,ott elég szomorú kórházban történt esetet mesélt egy kismamáról.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidd el én se nevetgélek rajta, egyébként jeleztem a dokimnak. De jelentem a szafi kenyér hadművelet bevált, kedd óta minden nap produkálok 😁

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Kata, belinkelned ezt a postot amire hivatkozol?
      Koszonom

      Törlés
  3. Érdekes, nekem épp a terhesség tette rendbe a dolgokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem mindenkiből mást hoz ki, ezért is másállapot. Nekem pl. a bőröm meg a hajam ragyog mióta terhes vagyok, előtte kaotikus állapotok voltak :)

      Törlés
    2. A hajam nekem is még több lett, de az szülés után kihullott persze a többlet. És nem zsírosodott. A bőrömnek sose volt baja és terhesség alatt se lett pattanásos.

      Törlés
    3. Nekem az volt hasonló pozitívum hogy nem nőtt szőr a lábamon. A 2-ik trimesztertől nem kellett már epilálnom. Tök fura volt. És persze nagyon szép volt a bőröm. De ezek visszaálltak sajna.:-(

      Törlés