2017. december 19., kedd

Eddig volt egyszerű

Mind ezidáig semmi kellemetlen tünetem nem volt, élveztem az áldott állapot minden pillanatát.

Kb. 2-3 hete kezdődött...
Ha jól rémlik lelkesen csináltam Rubint Réka kismamatornáját és épp a kitöréseket gyakoroltam, úgy tűnt jól megy. Másnapra lett egy kis izomlázam (lábak kezek, fenék) , de nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget. Pár nap után már nem is éreztem semmit. Viszont a bal lábam úgy maradt. Eleinte nem volt vészes, csak picit fájt, főleg mikor sokat ültem vagy reggel kikászálódtam az ágyból, úgy tűnt mintha el lenne macskásodva.
Igazából 1 hete durva a helyzet, azóta nagyon sántítok eddig csak bicegtem :) Pár napja lehetett a csúcspont, mikor végigtrappoltuk az ikeát, az árkádot és este még beszaladtunk a tescoba. Na ott már minden egyes lépésnél össze kellett szorítanom a fogaimat olyan éles fájdalmat éreztem.
Vannak tippjeim hogy mi okozhatja, az tuti hogy a másik lábamnak semmi baja. Ma mérlegeltem és több mint 3 hete nem híztam egy grammot sem, szóval abba se vagyok biztos hogy a felszedett kg-ok miatt lenne.
Nincs bedagadva a lábam, visszerek sincsenek rajta. A fájdalom hirtelen bele nyilalló és többnyire össze-vissza jön. Hol a térdem, hol alatta, hol a combom, kívül-belül.... hihetetlen,de vándorol.
Szóval azt sikerült kiguglizni hogy talán a méhem vagy a kis tökmag nyomhat egy ideget (ülőidegzsába?) és ez az ami lesugárzik lábamba.
Kenegetem sport krémmel, masszíroztam kézzel-géppel, hideg-meleg vizes fürdőt is kipróbáltam, sőőőőőt valamelyik este rákentem egy adag meleg zselatint is, de semmi :D
a zselatin olyan frankón rászáradt a bőrömre, hogy úgy éreztem magam mint akinek combtól lefele begipszelték a lábát, be se tudtam hajlítani. G fogta a fejét és csak röhögött rajtam, milyen idióta vagyok :)))
Egyedül akkor nem vészes a szitu, ha jól kihúzom magam, inkább kicsit hátradőlök és eltolódik a súlypontom. Gőzöm sincs mi lesz itt még 12 hétig, nem túl rózsás a helyzet.
Ettől az apróságtól eltekintve jól vagyunk, a héten megyünk babamozizni ismét, már nagyon várjuk.

6 megjegyzés:

  1. Nekem a jobb labammal volt ez a vegem nem tudtam jarni. Vigyazz majd be ne fektessenek emiatt mert engem egy ctg utan nem akartak hazaengedni mikor egyszeruen nem tudtam kimenni AZ ajton. Szerencsere nem volt hely a terhespatologian. Szoval ne nagyon panaszkodj erte hacsak tenyleg nem vagy megijedve.
    Mennyi van meg hatra?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajnos még csak most kezdtem a 28. hetet, szóval bő 12 hét van hátra :D
      ha így maradna mint amilyen ma is, simán kibírom addig. Vissza kell vennem a tempóból is többet pihenni, feküdni, remélem javulni fog. A dokinak még nem tudom meg merjem-e említeni, ezek után amit leírtál... jövőhéten megyek hozzá, reméljük addig javul annyit hogy ne lássa bicegek-e.
      Amikor megszültél egyből elmúlt a fájdalom?

      Törlés
    2. AZ a fajta fajdalom igen de valami beakadt ott nekem biciklizni pl nem tudom Mar egybol begorcsol. Nekem ott volt a baba feje nagyon oldalt.

      Törlés
  2. Nekem sajnos a hátam ment tönkre a terheség végére. De olyan szinten, hogy ma már, hogy teljesen le kellett tennünk a kiságyat a legalsó helyzetre, néha nem tudom betenni, nem vagyok képes lehajolni. Voltam masszázson, csontkovácsnál, talán a mozgás az egyedüli, ami kicsit javít rajta.

    VálaszTörlés
  3. Én úgy tudom, h a magas progeszteronszint miatt, sérülékenyebbek a terhes nők. Emiatt nagyon kell vigyázni az ízületeinkre. Én a derekammal jártam meg a 19. héten. Én nem mertem volna Rubint Rékázni várandósan, hiába terhestorna, ő elég keményen nyomja. Szerintem a 3. trimeszterben a séta is bőven elég mozgásnak, de ezt persze te tudod, érzed. Várom a babamozis képeket! 5D-re nem mentek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem a Rubint Réka egy pillanatnyi elmezavar volt a részemről.... a sok csesztetés miatt csináltam amit kaptam a súlyom miatt :( de már szánom-bánom, visszacsinálni nem lehet sajnos.
      G1-be megyünk megint, nem tudom fog-e a szonográfus hölgy 5D-s képet is csinálni, majd megkérjük :))

      Törlés