2017. október 4., szerda

Vajon melyik lufi ért célba?

Ma meglátogattuk Sz dokit a rendelőjében, jól megvárakoztattak minket. Leginkább azért jöttünk hogy rákukkantsunk pöttömkére hogy jól van-e, leadtam a halom véreredményemet, valamint beszereztük az igazolást ami a magzati adókedvezményhez kell.
A doki első kérdése az volt, miután a méhszájamat megtapizta, hogy fiú vagy lány? :D
Egyből rávágtam hogy még nem tudjuk, ezért is vagyunk itt. Na neki se hiányzott több, nevetett egy hatalmasat és közölte hogy tőle aztán nem valószínű hogy megtudjuk a baba nemét.
Ebben annyira nem jó, illetve olyan kőkorszaki (manó méretű übergagyi) ultrahangja van , hogy ezzel biztosat nem fog tudni nekünk mondani. Na már forgattam is a szemeimet, faxa, majd félidős leszek mikor talán kiderül fiús vagy lányos anyuci vagyok. Az izgalmas hetek folytatódnak.
Szóval a kis tökmag olyan pici volt a kijelzőn, hogy hirtelen azt se tudtam melyik a feje, ficánkolt, járt a kis keze lába :)) Igazából beértem ennyivel is, öröm volt látni hogy jól érzi magát odabent.
De azért némi infót sikerült kicsikarni, a doki szerint nincs kukaca, legalábbis ő nem látta, de ez nem jelent semmit. Valószínű lány, de erre ne vegyünk mérget. Így marad a csodás tudatlanság továbbra is.
Búcsúzóul mikor megkérdezte hogy mikorra is vagyok kiírva, még elsütött egy poént, hogy pont akkor megy síelni :D
Felteszek egy képet, hogy lássátok  a csöppséget és a dokim arany kezét


5 megjegyzés:

  1. Örülök hogy minden oké!Amikor csináltál mindenféle csoda kisérletet akkor is lány jött ki ha jól emlékszem!��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, csajszi jött ki többnyire, de én erre nem adok semmit :) nem fogok vadul elkezdeni rózsaszín cuccokat vásárolni :D most izgulunk tovább hogy mi van a lába között

      Törlés
    2. Én egyébként hiába tudtam tutira, hogy lány, többnyire bézs, szürke, sárga, mentazöld meg hasonló színű cuccokat vettem, olyan mintákkal (vagy lehetőleg minta nélkül), amik mindkét nemen cukin mutatnak.

      Törlés
  2. Szia! Megkönnyeztem a sztoridat, végigolvastam! Hogy vagy??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ejha :) nem rövid történet az biztos. Köszönöm, jól vagyok, szerencsére mozgalmasan telnek a napok

      Törlés