2017. szeptember 25., hétfő

15. hét

Semmi izgalmas nem történt velünk mostanában, csupán annyi hogy olyan vagyok mint akit kicseréltek. Nagyon pörgős napjaim vannak, állandóan sütök-főzök, mindenre van energiám. Néha-néha még becsúszik egy émelygős órácska, de nem vészes. Szerencsére minden napra jut bőven program, így nem unatkozom.
Ma például ismét a védőnőnél jártam. Kicsit aggódtam a súlyom miatt, mert hétvégén anyósékat láttuk vendégül és ment az eszem-iszom, vasárnap pedig az én szüleimnél volt szülinapi zabaparty....
Próbálj meg nem enni a tortából és odafigyelni hogy mértékkel falatozz a sok finomságból, mert másnap bizony mérlegre kell állni. Hát nem egyszerű :D
Reggel óta azon kattogtam hogy melyik a legkönnyebb cipőm, milyen ruhát vegyek fel ami pihe könnyű és nem fogok benne fázni. Ja és lehetőleg próbáljak meg itthon wc-re menni, viszont igyak is eleget, mert pisivizsgálat is lesz amit a múltkor kihagytam. Szóval nem volt könnyű dolgom :)
A mérlegelés eredménye 4 hét alatt +2 kg, amivel elégedett vagyok, reméltem hogy nem lesz több.
Vérképem meg lett dicsérve, szerinte minden eredményem tökéletes, vérnyomás, pulzus is okés volt.
Megkértem hogy ha lehet, hallgassunk szívhangot, hiszen lassan 3 hete nem láttam a picurit. Aggódva mondta hogy korai, mert a 18. héttől szokták nézni, előtte nem mindig lehet hallani és ha esetleg nem találná, akkor nehogy megijedjek. Persze engem nem zavart volna, egy próbát megér így is :)
Sikeres volt a küldetés, megtaláltuk a köldökzsinór susogós hangját és a szívhangot azért jócskán kellett keresgélni, de 2x is sikerült elcsípni. A kis lurkó nagyon mozgásba volt odabent, mindig elmenekült előlünk. A kütyü egyébként még ki is írta hogy mennyi a szívhang, de bevallom már nem emlékszem. A lényeg hogy nagyon jól vagyunk és minden a legnagyobb rendben.

2 megjegyzés:

  1. Naaa, mi van? Szerintem fiú :) (pinkm.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt én is szeretném már tudni :D mindjárt írok egy bejegyzést hogy mi volt.....

      Törlés