2017. október 29., vasárnap

A névmizéria

Nagyon meglepődtünk hogy kinőtt a kukac, és G legnagyobb problémája az volt, hogy nincs is fiúnevünk. Engem is nagyon zavart, hisz jó lenne már nevén szólítani a kis tökmagot.
Mint lelkes reál tanárnéni, már hetekkel ezelőtt rittyentettem egy excel táblázatot,amiben felsorolom a szóba jövő neveket, népszerűség, névnap,jelentés, becenév szerint. De G valahogy mindet sztornózta. Az összes névről vagy egy kellemetlen sztori ugrott be, vagy a közeli ismerettségünkben/rokonságban hívnak így valakit. Neki értelmes ötlete sosem volt, mindig csak poénkodott, hogy legyen RIKÁRDÓÓÓ vagy KARLOSZKA...
Aztán végül tegnap szóba került megint a téma és belátta hogy itt az ideje komolyan venni a névválasztást.
A listámra nem került fel egy név, ami nekem már kislány korom óta tetszik, a Família kft-ből imádtam a Ricsit, no meg a Richie Rich is kedvenc filmecske volt. De mikor hónapokkal ezelőtt megemlítettem, ezt a Kiss Ádám részletet kaptam az arcomba:

Ha valaki nem ismerné, egy roma asszony ordítozott így a gyerekével....Természetesen elvetettük a dolgot, egészen tegnapig :) mert hogy újra eszembe jutott, hogy mi lenne ha az kis jövevény Ricsike lenne, az már úgy se olyan populáris név.
Meglepődtem, mert G-nek nagyon is tetszett az ötlet. Rögtön nyomatta is hogy ha rossz lesz a gyerek, majd úgy szól rá hogy Ricsáááárdkaaaa :D
Aztán rágugliztunk hogy mit kell erről a névről tudni, kellemes csalódás volt, minden szuper, kivéve a névnapja, sajnos túl közel van a szülinaphoz, így majd a naptárban nem szereplőt fogjuk ünnepelni (mindent megoldunk :) )
Ja igen, és a lényeg, az egyik favorit zenekarunk, a Kovbojok is írt egy dalt ami Richárdról szól. Persze ez már csak a hab volt a tortán!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése