2017. november 1., szerda

Azok a fránya kilók....

Hétfőn voltam védőnői viziten, minden a legnagyobb rendben, néztünk ismét szívhangot :)
fantasztikus volt, nagyon gyorsan megtaláltuk és olyan intenzíven hallhattuk ahogy zakatol a pici szíve, hogy szerintem dolby sorroundos a kütyü.
Keddre is volt program bőven, estére jöttek hozzánk halloweenezni, így egész nap dekoráltam a házat, sütöttem, készültem. De előtte még  a dokimhoz is be kellett ugrani egy villámvizitre.
Kaptam beutalót terheléses vércukorra, illetve nézett méhszájat is. Mindent rendben talált, most a köldököm környékén van  picúr.
Viszont le lettem kicsit cseszve, mert hogy a mérleg nyelve 20 hét alatt +5 kg-t mutat....
Szerinte ez nagyon sok, a terhesség első felében csak 1 kg-t lett volna szabad híznom.
Ezen persze kiakadtam, hisz a melleim csak 1-1 kg-val gyarapodtak, a magzatvízről meg a lepényről meg ne is beszéljünk, no meg ott van Ricsike is :)))
szóval diétára fogott. De a szerencse a szerencsétlenségben hogy a védőnő tuti nem fogja tudni elolvasni amit a kiskönyvbe írt, mert iszonyat rondán ír a dokim :P mindig perceken át fejtjük mi lehet odaírva.
Uh nem volt, helyette ő is nézett szívhangot :D elég nehezen találta meg (ráadásul szólt a rádió is a fejem mellett....no comment) persze megkaptam , hogy az a +5 kg nem könnyíti meg a helyzetét.
Azt hiszem megyek is tornázni picit....

2 megjegyzés:

  1. Utálatos dolog ez a hízás én sokat híztam terhesség alatt és sok is maradt rajtam😝Mindig van valami kifogásom hogy most miért nem fogyózom!

    VálaszTörlés
  2. En vegig kismamatornaztam. Azt ettem es annyit amennyi jol esett. Sajnos edesszaju voltam vegig. 6kg jott fel :) a tornat szivbol ajanlom,amennyi jolesik csak szepen komotosan :)

    VálaszTörlés