2019. február 6., szerda

Spg

Azt az infót kaptam, hogy a BMC-be vinnünk kell friss spermaképet. Gondoltam jó lenne gyorsan letudni, mert pont Pesten volt dolgunk. Így útközben kértem is időpontot :) mázlink volt, azt mondták 1 óra múlva várnak minket, potom 21 ezer forintért.
Az eredmény megint lesújtó volt...
G-nél a normál spermium száma 1.6-1.7 millió/ml szokott lenni.
Egyetlen egyszer, kb. 2 éve volt 0.1 millió/ml, de előtte 40 fokos lázzal feküdt itthon. Azóta most voltunk először.
Az a helyzet, hogy ez is ugyanolyan pocsék lett, mint az előző alkalommal.

Itt 2 dolog lehet.
Vagy ennyire leromlott neki és ez az állapot már végleges...
Vagy megint lázas volt.
Egyszer mondta 1-2 hónapja, hogy vacakul érzi magát, hőemelkedése tuti volt. El tudom képzelni, hogy láza is lehetett.
Szombaton kiderül.
Valószínű megtesszük utolsó körünket a hegyre és kikérjük a leleteinket, aztán elköszönünk az intézettől.
Lehet ezzel az eredménnyel szóba se állnak velünk az új helyen.

Ma voltam a háziorvosomnál is. Beutalót szerettem volna kérni emlő uh-ra, mert magánva mindenhol 10-15 ezer ft. Kiderült, hogy nem adhatnak, csak szakorvos...
gondoltam kérek időpontot rá a kórházban, hogy legalább annyival is előrébb legyek, aztán majd szerzek később beutalót. Telefonálgattam és kiderült, hogy itt olyan nincs... nem tudok csak úgy menni uh-ra. Konzultáljak a dokimmal, mert ő a kompetens ebben, hogy hogy mennek a dolgok a radiológián.
Ha már ott voltam, kértem tsh-ra meg egy teljes vérképre beutalót. Lehet a papíron beikszelek még ezt-azt 😂

3 megjegyzés:

  1. Mi is a BMC - be jártunk, de nekünk csak az általuk csináltatott leleteket fogadták el, semmit, amit mi vittünk. Négy évig jártunk oda. Bár 2 éve voltunk utoljára (akkor sikerült az 5. lombikunk), azóta változhatott a helyzet. A mi dokink Zeke volt, én bátran ajánlom őt, velem, velünk mindig kedvesen viselkedett, nem kertelt, őszinte volt, ami szerintem fontos. Sok sikert Nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet :)
      A hölgy azt mondta a telefonba, hogy mindenképp vigyünk spermaképet, friss rákszűrést meg ami van. Lehet azóta változtak a dolgok

      Törlés
    2. Azért írtam, hogy két év hosszú idő, azóta sok minden változhatott. :)

      Törlés