2019. február 18., hétfő

Kicentizve?!

Múlthéten sikerült Sz dokit elcsípnem és kértem tőle 3. és 21. napi hormonsorra illetve a meddőségibe beutalót. Mázlim volt, mert sikerült elintézetnem vele az emlő uh-t is, csak egy telefonjána került és 2 napra rá mehettem is az sztkba.
Szerencsére minden rendben volt az uh-n. Viszont miközben sorban álltam a kartonozóban, kicsit ledöbbentem. Az előttem álló hölgy a kezében szorongatta az uh beutalót és épp időpontot kért, mert sok-sok csillagos lett a vérképe. Tudjátok mikorra kapott időpontot? Májusra 😳
Rögtön elszégyelltem magam, hogy az én dokim elintézte, hogy azonnal mehessek.
Szomorú, hogy ilyen az egészségügyi helyzet.
Történt még más izgalmas is ezen a héten. Sikerült az első konzultációnkat 2 héttel előbbre hozni.
Aminek normál esetben nagyon örülök, csak van egy kis bökkenő.
Ez a Vérnéni már megint bekavar...
Szülés óta így alakult a ciklusom. Tök egyértelmű volt számonra, hogy megjön 26-28 napra és mehetek hormonsorra. Vígan kész lesz az eredmény mire eljutunk a konzira.


Na vajon mi történt? Hát persze hogy nem jött meg...
31. ciklus napot gyűröm ma 😬 
Este már Ricsike sópárnájával a hasamon aludtam. Voltam tegnap futni, vettem forrófürdőt is.
Nem tudom mi a frász van? Remélem nincs cisztám.
Vagy csak a szervezetem tiltakozik, hogy “Nem akarok több lombikot!” 🤷‍♀️
Szóval most várakozás van....
Csütörtökön megyünk, így ha ma vagy holnap délelőtt beállítana a Vörös démon, akkor még belefér a vv és az eredményt is el tudom vinni, max 2. napon vetetem le. Ha nem, akkor így jártam ☹️
Lehet kínomba csinálok egy aviva meghozó gyakorlatot, pont elaludt Ricsó.

7 megjegyzés:

  1. Húúú, akkor nemsokára újrakezdtek, de izgi 😊 Hajrá kistesó 😊

    VálaszTörlés
  2. Haha, jó vicc ��

    VálaszTörlés
  3. Hunti, lehet mi is BMC-zünk, márc. 14-re kaptunk időpontot. :)
    Jó lenne tapasztalatot cserélni, megadom az email címem, megírod nekem a tapasztalataidat? Tudsz bővebben arról, hogy milyen leletek kellenek? Még van 1 hónapunk, beszerezhetünk pár leletet.
    varita79 (kukac) gmail (pont) com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Rita

      Holnap megyünk, mindenképp megírom a részleteket neked :)

      Törlés