2019. január 30., szerda

Új utakon

A minap teljesen véletlenül futottam bele egy bejegyzésbe, miszerint K doki felmondott.. Mondhatni sokkolt a hír, hiszen tavasszal jelenésünk lett volna, hogy pontosítsuk a tesóprojektet. Gondoltam utána fogok járni, így felhívtam az intézetet. A recepción megerősítették ezt , de a kérdéseimre, hogy mi lesz a betegek sorsa, megmaradnak-e a tb-s időpontok, már nem tudtak válaszolni. Váratlanul ért, de rögtön kapcsolták is nekem K dokit, ezen annyira meglepődtem, hogy a kérdéseimet elfelejtettem feltenni 😂
Az biztos, hogy nem tartunk vele, mert ahova megy, ott nincs tb-s lombik.
Letettem a telefont és azon járt az agyam, hogy hogyan tovább?!
Végül arra jutottam, hogy elhagyjuk az intézetet és teszünk egy próbát az állami meddőségiben.
Mivel eddig csak 2 lombikom volt tb-re, így bőven maradt még lehetőségünk.
Tegnap már sikerült is időpontot kérnem, március 7-én megyünk konzultációra.
Egyenlőre a friss rákszűrésen kívül nincs semmi leletem. Addigra megpróbálok egy hormonsort és egy hiv/hepa bc-t összehozni.
Mától ismet szedjük a vitaminokat, már az astaxanthin is megérkezett Amcsiból.
Jó lenne a pm bogyót is elkezdeni, de valahogy mindig kimegy a fejemből. Egy tsh-t sem ártana nézettetni, illetve mell uh vár még rám.
Jól belehúzunk megint. Nem tudom itt mi a menete a dolgoknak, azt se tudom kihez kerülünk majd, de szeretném megsürgetni a dolgot, jó lenne ha nyáron kiderülne lesz-e pocaklakó.
Mert ha nem, akkor tervbe van, hogy megyek dolgozni, Ricsi meg a bölcsibe :)

4 megjegyzés:

  1. Oh, ezek szerint egy a dokink ��
    De köszönöm az infót és már intézkedtem is, mi maradunk ott, csak másik dokit választottunk (néha már megfordult a fejünkben, de K nagyon szimpatikus, jófej...) , bízunk benne, hogy most megtaláltuk a nyerő emberünket
    Sok sikert a tesóhoz, drukkolok! ��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kit választottatok?
      Volt már tb-s időpontotok? Még mindig nem tudom a választ arra, hogy mi lesz az időpontokkal

      Törlés
  2. Egy másik K. dokit ��
    A telefonban azt mondták, hogy 3 lehetőség van, 1. megyünk a doki után (ha folytatja vhol) 2. majd jön új doki és akkor nála 3. választunk másik orvost. A tb-s időpontokra nem kérdeztem rá, lehet még ők sem tudják, hogy hogyan oldják meg
    Márciusban lesz egy hiszteroszkópia, azt nem szeretném lemondani (oda is hosszú a várólista), azután közvetlenül kezdtünk volna.
    Így az új dokihoz már minden eredménnyel a kezembe fogok menni, és rajtunk nem múlik a kezdés ��

    VálaszTörlés
  3. Sok sikert a tesóhoz!Remélem jó orvost találtok!

    VálaszTörlés