2018. július 28., szombat

Fordulópont

Ricsi nyaka hihetetlen változáson ment keresztül. Azt hiszem kijelenthetem, hogy egyszeri használat után, szinte alig látszik valami.  Este már a többi hajlatára is kentem ebből a csodakrémből, hogy mire megyünk nyaralni, tökéletes legyen 😍😍😍
Rengeteg klassz dolog történt velem tegnapelőtt óta, azt hiszem most jó hullámot lovagolunk meg.

Vettünk egy szuper nagy dög családi autót, ami tágas, hiperszuper biztonságos és végre nem kell osztozkodnom a férjemmel a városi kis cirkálómon, újra van kocsiiiiim 🚘
Tegnap felavattam Ricsárdkával a futós babakocsit (úgy érzem készen állok) Igaz még nem tud ülni magától, de csak 25 percet  kocogtunk. Jó volt újra mozogni ❤️
Eddig nagyon lustika volt a kisfiam, mondhatni az oldalára se tudott fordulni. Pár napja olvastam egy cikket, amiben arról is szó volt, hogy 3 hós korban nem célszerű játékokat akasztgatni a baba feje fölé. Inkább mellé, oldalra javasolják. Ricsinek szinte non-stop lógattam le a rágcsákat, plüssöket, mióta megszületett, szóval jól elcsesztem, mert semmi jelét nem mutatta hogy oldalra fordulna. Hason meg háton tök jól el van, de amúgy meg egy kis fadarab. Hát ezért, mert nem volt inger....
Szóval pár napja oldalra teszek minden mütyürt és lám, tegnap délután a kis picúr magától oldalra fordult. Majd estére olyan ügyes lett, hogy segítség nélkül átfordult többször is hátról hasra. Nagyon büszke vagyok a kis 19 hetes tökmagra.



5 megjegyzés: