2018. augusztus 14., kedd

megtörve/áttörve

Épp az első családi nyaralásra indultunk volna, mikor észrevettem előző este, hogy Ricsike szipog. Tiszta takony volt szegénykém. Mivel a kézi ballonos orrszívó semmit sem ért, fogtam magam éjszaka és kipróbáltam az orrszi-porszit. A kis törpe úgy üvöltött a porszívó hangjától, hogy zengett az egész utca. Reggel az volt az első, hogy elmentem a gyógyszertárba elefántos orrszívót venni. Már a sorban álltam, mikor csörög a férjem hogy nehogy vegyek, mert megoldotta a problémát és boldogan újságolta hogy a kiszívta szájjal a fikát és a picúr nem sírt :D
Először azt hittem rosszul hallok.  Persze a szájjal alatt azt kell érteni, hogy a csövet a szájába vette és úgy megszívta. A gyerek boldogságáért mindent megtesz a szülő, délután a nyaralóban már én is lelkesen szívtam a taknyot.
Olyannyira tarolt ez a fantasztikus ötlet, hogy 2 nappal később ledöntött mindkettőnket a Ricsi féle takony kór. Hisz az okos értelmes szülőket annyira elvakította a humánus orrszívás, hogy a cseppfertőzéssel nem kalkuláltunk 😀
Mondanom se kell, hogy a nyaralás így elég érdekesen alakult mind a hármunk részéről. Azóta Ricsárdka kezdi megszokni a porszívó zaját. Legyen az bármilyen hangos is, de jó munkát lehet vele végezni, szóval sírás ide vagy oda, marad az orrszi porszi.
Hétfőn egyből mentünk is egy helyettes doktorbácsihoz, mert mindenki szabin van.
Ez az idős doki miután alaposan megvizsgálta a kisfiamat nátha ügyileg, aztán úgy mellékesen megkérdezte hogy mi a helyzet a fütyivel? Húzogatjuk? Mondtam hogy az apukája szokta deréktól lefelé fürdetni, de szerintem nem, mert a gyerekorvos azt mondta nem szabad.
Hát kiderült, hogy már nem is tudnánk húzogatni neki, mert le van neki nőve 😕
Kaptunk egy rakás allergia gyógyszert, szerencsére semmilyen antibiotikummal nem bombázott meg minket, holnap megyünk vissza hozzá és megoldja a kuki gondot.
Holnap sűrű napunk lesz, mert találtam Pesten egy szupi gyerekbőrgyógyászt is és hozzá is ellátogatunk. Sajnos nem nagyon javul az ekcéma gond, hol visszajön, hol elmúlik. Kíváncsi vagyok mit javasol majd.

És a nap fantasztikus híre, kibújt az első fogacska , jöhet a csirkecsont 😂😂😂




11 megjegyzés:

  1. Képzeld, mi egy csomó vényköteles krémben csalódtunk, majd a védőnő javasolta a bepanthen sensiderm krémet, és bevált. Tegyetek egy próbát vele, hátha. Nyakra, hónaljra meg ha nagyon gáz, a piros, köldökcsonkra való folyadék a titkos fegyver.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet. Az egyik bőrgyógyász azt mondta kenegessem popsikrémmel hogy megelőzzük a kialakulását. Próbáltam neogranormont, sudocreamet és sima bepanthent is. Utóbbi egy kicsit segített. Ki fogom próbálni a sensidermes változatot is.
      Kíváncsi vagyok mit fog mondani holnap ez a doktornő, nagyon dícsérik a neten. Gondolom a kiváltó okot kellene megszüntetni.
      Ti voltatok bőrgyógyásznál?

      Törlés
    2. Nem, ezek annyira beváltak, hogy szinte tökéletes a bőre.

      Törlés
    3. Nekunk a legtutibb a Weleda Calendula pelenkakiutes elleni krem (DM). Sajnos ez ilyen, ki kell tesztelni, melyik babanak melyik valik be. :(
      Hat, a sima orrsziporszit en se gusztussal szivogattam volna, mert ott a taknyot nincs, ami elszeparalja, viszont a Nosiboo Colibri szipkat kifejezetten erre talaltak ki, es nagyon szerettuk.

      https://pepita.hu/orrszivok-orr-spray-k-c1137/nosiboo-colibri-szajjal-szivhato-orrszivo-szipka-kek-p148953

      Amugy, ha van penzetek ra, es nem sajnaljatok, vegyetek sima Nosiboot, az nem hangos, de a fertozestol se kell felnetek.

      Törlés
    4. Láttam a nosiboot, de nincs szívem ennyit áldozni rá. Szokja csak meg az orrszi porszit, már egész ügyesen ki tudom vele szívni. Max majd visszük magunkkal nyaralni a porszívót is 😂

      Törlés
    5. Jobban van mar Ricsi bore? Jut eszembe, nem J&J furdetot hasznaltok? Vagy barmilyen J&J-t?

      Törlés
    6. Igen, tökéletes lett, gyönyörűen eltűntette 😍
      Születésétől gyógyszertári fürdetőt használunk. Milyen az a J&j? Nem ismerem

      Törlés
    7. Köszi 😀 így már tudom

      Törlés
    8. Ja, most olvasom a masik posztban. :)

      Törlés